15. leht 18-st
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 09 Dets 2013, 13:15
				Postitas sieraari
				Ees peaks ikkagi parema pidamisega rehv olema , mitte taga. Muidu võib tekkida  moment kus auto hakkab otse minema ja sellises olukorras on vähem võimalusi auto teel hoidmiseks.
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 09 Dets 2013, 13:55
				Postitas Tarmo
				ilmselge loll jutt, eks iga talv leidub neid supper schumacherid kes arvavad et vajutavad gaasi ja teevad sellisest olukorrast kohe super drifti ja keegi ei saa arugi et tsenseeritud oli, reaalselt ei jõua sa oma näppu ninast välja tõmmata ennem kui juba asi kontrollimatu on. paljud neid muidugi kevadet ei näe et tunnistada et oleks pidanbud ikkagi taha paremad panema
videos on ju selgelt näha et suht kontrollimatu on auto pidurdades ja taga kehvemate rehvidega, mida sa enam võimled selle rooli ja teadmisega et sul on ees paremad rehvid kui mingi asi sul küljepealt sisse tuleb, rekka või puu või kraav. mitu meetrit sul etteepoole jääb sinu ja objekti vahele ja mitu sm sinu ja külje vahel? jah läheb teinekord siis otse, aga see on kordades ohutum kui küljega ja ka rohkem kontrollitav
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 09 Dets 2013, 16:47
				Postitas Six-Fo
				Ei tea mul oli mineva talv ees mingid firestone m+s'id ja ei meeldi üldse see alajuhitavus mis paaris järsus olukorras tekkis. Lisaks pidurdamisel mängib peamist rolli esimesed rattad ja oli vähe kõhe tunne küll kui ristmikul peateelt tuleb buss ja mul esirattad käivad loha.
Ostsin ette vähe asjalikumad goodyearid ja jätsin taha need nokianid mis mineva aasta olid. Ütleks et auto käitumine on vähe loogilisem ja etteaimatavam küll.
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 09 Dets 2013, 17:11
				Postitas sieraari
				Tarmo kirjutas:ilmselge loll jutt, eks iga talv leidub neid supper schumacherid kes arvavad et vajutavad gaasi ja teevad sellisest olukorrast kohe super drifti ja keegi ei saa arugi et tsenseeritud oli, reaalselt ei jõua sa oma näppu ninast välja tõmmata ennem kui juba asi kontrollimatu on. paljud neid muidugi kevadet ei näe et tunnistada et oleks pidanbud ikkagi taha paremad panema
videos on ju selgelt näha et suht kontrollimatu on auto pidurdades ja taga kehvemate rehvidega, mida sa enam võimled selle rooli ja teadmisega et sul on ees paremad rehvid kui mingi asi sul küljepealt sisse tuleb, rekka või puu või kraav. mitu meetrit sul etteepoole jääb sinu ja objekti vahele ja mitu sm sinu ja külje vahel? jah läheb teinekord siis otse, aga see on kordades ohutum kui küljega ja ka rohkem kontrollitav
Ei ,Tarmo see pole küll nüüd mingi loll jutt , see on reaalselt ära proovitud ja mina jään oma arvamuse juurde.
 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 09 Dets 2013, 17:37
				Postitas sinilinnu
				Jep. See oli tal suht esimene sõit tagaveolisega. Ning jap, mõõtsin mustrit ka. Esimestel 10 ja tagumistel 7mm.
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 09 Dets 2013, 17:46
				Postitas Tamm85
				Ega mustrijääk ei tähenda, et pidamist on. Nagunii on need rehvid igivanad ja kumm juba plastikuks muutunud, siis ei loe enam on seal mustrit või ei, pidamist ikka ei ole. Natuke aitab kui naelu ehk veel sees on
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 09 Dets 2013, 18:56
				Postitas Tarmo
				esimesed on eelmine aasta sügisel toodetud, mitte just väga vanad, tagumised on jah üsna vanad. ise kasutan kah nii pidi, kuna ma tekitan endal meelega situatsioone, kuid tegelikult peaks olema vastupidi. kui alajuhitavus pidurdamisel on, kuna esimesed kehvad, siis vabastad korrks piduri korrigeerid suunda ja pidurdad edasi, been there done that. kui aga tagumised üks hetk otsustavad mööda minna ja kogemusi pole, siis ei juhi sa mitte midagi ei gaasiga ei piduriga ei siduriga. sellepärast ongi pigem alajuhitavus kui üldse mitte juhitavust
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 09 Dets 2013, 19:03
				Postitas Six-Fo
				Aga kui üle peaks juba minema olenemata rehvi olukorrast siis hea oleks kui ninaga oled võimeline seda veel juhtima. Mul mineva aasta ees sitad-taga head rehvid oli suht selline ettearvamatu käitumine külge libistades. Seekord panin needsamad Nokianid ikkagi taha mis mul varem olid ja ostsin ette natuke etemad Goodyearid.
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 09 Dets 2013, 21:09
				Postitas Tarmo
				Viimase posti võlusõna "külgelibistades", loomulikult ise tekitatud situatsioonis on olukord vähe teine kui ise tekkinud situatsioonis. Mina räägin ise tekkinust
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 10 Dets 2013, 13:04
				Postitas dsa
				https://www.youtube.com/watch?v=cf0qiXvE_DA" onclick="window.open(this.href);return false;
mul läks nii lappama 

 
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 10 Dets 2013, 13:28
				Postitas Tarmo
				ma tegin kah eile jääl mõned spinnid, aga suur tühi plats, rehvidest kohati mingi raja moodi asi kah, seega lihtsalt natuke iluuisutamist. esiratastel lihtsalt nii hea pidamine (hakka7) vs tagumised (kulunud naeltega masterid), et niikui vaatad et rooli ja gaasiga ei tee enam midagi ja pidurit puudutad oled kaasreisja 
 
 
oleks vastupidi pannud poleks saanud küljetada, sest siis oleks puksinud otse ja mis lõbu sellest oleks olnud, reaalne liiklus on muidugi hoopis teine teema, seal ju ei kombi piire vaid üritad punktist a punkti b jõuda
 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 10 Dets 2013, 16:54
				Postitas sieraari
				Miks sul ,siis paremad rehvid ees on varem kirjutasid ,et taga peavad olema paremad?
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 10 Dets 2013, 17:10
				Postitas Tarmo
				et mitte paremaid kulutada 

 ega see et nii õige on ei tähenda et ma kõike teen nii nagu õige on. ma tahan kah ju meelega külge lasta, kogemata ei taha aga hakka sa siis mitu korda päevas rehve edasi tagasi tõstma. pealegi ma sõidan sellega nii vähe. keskelt läbi kord nädalas tööl ja kord nädalas õhtul, mitte tihedamini, teisel autol millega pere vean on asjad ikka õieti. 
samas ma sõidan muid sõite suht ettevaatlikult, jälgin kõrval teedelt tulijaid peateel liikujaid ei võta liigseid riske hoian pikivahesi vähendan hoogu segsasti et isegi kui pidurid alt peaks mingil põhjusel vedama ei oleks veel lootusetu olukord, kuigi ega kunagi või kõiki hetki ikkagi ette teada ja näha.
 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 10 Dets 2013, 20:34
				Postitas mehikemetsast
				Sellisel pool-jäisel betoonplatsil lõhu IceContacte:D Hakkal tõmbab selline paarutamine isuga naaste välja.
			 
			
					
				Re: sierra video
				Postitatud: 10 Dets 2013, 21:04
				Postitas Six-Fo
				Mul  naastusi välja pole tõmmand aga naastud on lihtsalt ühel nokianil siledad plönnid :/