Re: O: madaldusvedrud ja amordid
Postitatud: 15 Jaan 2011, 10:43
mul mingisugused esiamordid ja mingisugused suuremad tagavedrud peaks ka olema.
suuremad selles mõttes, et sellel aparaadil oli kaks paari vedrusid taga, nod väiksemad ja kõhnemad on ajalugu vanaraua hooldekodus.
aga tutikad nad pole ja öelda ei oska ka, kui palju nad on kilomeetreid läbinud all olles... kuna seda raami enam ammu pole kuhu külge ja alla need keeratud olid. ja seda ka ei tea palju eelmine omanik neid kasutanud oli.
nüüd nad seisavad juba nii 2a. vabas vormis ei suru neid miski kokku ega lahku.
kui huvi ja keila kaugeks ei jää võid läbi astuda ja pilgu peale visata. 2 esiamorti ja 2 tagavedru võid 30,- euroga enda hoolde saada.
ei tohiks olla sport vedrustus ja minu mäletamist mööda, nii palju, kui ma seda masinat roolisin ei ujunud ta kuhugile poole ja ei old ka auke teel tunda... kohapeal seistes ei õõtsunud ka nagu vanaisa kiiktool. seega peaks vast veel vormis olema.
ma ei saanud ise selle masinaga väga kaua sõita ja pikka maad ka mitte ... ei old mitte kange soov vahele jääda lubadeta sõidu eest. hiljem juba lubade aeg ei old isu kere taastada. rooste oli ligi hiilinud ja eelmine omanik oli karbiga vist äärekiviga jõudu katsunud.... lühidalt öeldes läks to auto varuosadeks uuele.
nüüd läks ajalooks kätte ära.
kordinaadid küsi ps!
siuksed: vaata ka suuremalt ja lähemalt

suuremad selles mõttes, et sellel aparaadil oli kaks paari vedrusid taga, nod väiksemad ja kõhnemad on ajalugu vanaraua hooldekodus.
aga tutikad nad pole ja öelda ei oska ka, kui palju nad on kilomeetreid läbinud all olles... kuna seda raami enam ammu pole kuhu külge ja alla need keeratud olid. ja seda ka ei tea palju eelmine omanik neid kasutanud oli.
nüüd nad seisavad juba nii 2a. vabas vormis ei suru neid miski kokku ega lahku.
kui huvi ja keila kaugeks ei jää võid läbi astuda ja pilgu peale visata. 2 esiamorti ja 2 tagavedru võid 30,- euroga enda hoolde saada.
ei tohiks olla sport vedrustus ja minu mäletamist mööda, nii palju, kui ma seda masinat roolisin ei ujunud ta kuhugile poole ja ei old ka auke teel tunda... kohapeal seistes ei õõtsunud ka nagu vanaisa kiiktool. seega peaks vast veel vormis olema.
ma ei saanud ise selle masinaga väga kaua sõita ja pikka maad ka mitte ... ei old mitte kange soov vahele jääda lubadeta sõidu eest. hiljem juba lubade aeg ei old isu kere taastada. rooste oli ligi hiilinud ja eelmine omanik oli karbiga vist äärekiviga jõudu katsunud.... lühidalt öeldes läks to auto varuosadeks uuele.
nüüd läks ajalooks kätte ära.
kordinaadid küsi ps!
siuksed: vaata ka suuremalt ja lähemalt
