2. leht 4-st
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 15:31
				Postitas martinito
				ikka ei tööta 
aru ei saa..
vist mingi elektrijama..
kuidas saaks testida kas tühikäigu andur on korras?
sest tühikäik ka nussib suht..auto välja ei sure..pöörded kõgiuvad 200-1000 vahel...ja gaasi pedaali vajutades ka suurt midagi ei juhtu.
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 16:27
				Postitas Tanel
				seletage mulole lahti mis on mk3 jne
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 17:19
				Postitas Tarmo
				mk3 on sierra mida hakati tootma 91 aasta teises pooles, tal on see uuem armatuur ja kere värvi stanged
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 17:26
				Postitas Kriss
				martinito kirjutas:ikka ei tööta 
aru ei saa..
vist mingi elektrijama..
kuidas saaks testida kas tühikäigu andur on korras?
sest tühikäik ka nussib suht..auto välja ei sure..pöörded kõgiuvad 200-1000 vahel...ja gaasi pedaali vajutades ka suurt midagi ei juhtu.
mida sa mõtled tühikäigu anduri all? gaasiklapi asendi andur äkki? kui see siis, pead leidma teise auto kust maha keerata ja enda omal proovida,kõige lihtsam
teoreetiliselt peaks asendianduris takistus muutuma kui klapp avaneb aga ei oska õelda mis see väärtus peaks olema
tavaliselt kuluvad nad just tühikäigu juures ära
viga võib olla ka kommutaatoris näiteks
 
			
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 17:51
				Postitas tamar
				Kõige mõistlikum, mida ka msnis soovitasin mine diagnostikasse. Sierral peaks saama küll pistiku järgiühendada ning teadamilles asi võib olla.
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 20:41
				Postitas martinito
				vaatasin et küünlad nii tahmased et jube..
ja üks küünal lööb sädet mööda kahtlaselt. ostan homme uued küünlad
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 22:13
				Postitas xr4
				pane küünlajuhtmed ka uued
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 22:23
				Postitas Tanel
				mull siis ka mk3 sest stange on uuem ja kere värvi!
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 22:25
				Postitas Tanel
				mull oli näiteks sama jama bena pumba relee oli -tsenseeritud- pena pumba v6tab järgi kui syyte sisse keerad see hääl ysna imelik kuulmata see ei jää
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 23:33
				Postitas martinito
				xr4 kirjutas:pane küünlajuhtmed ka uued
need sai vahetatud just jamh
 
			
					
				
				Postitatud: 04 Sept 2007, 23:34
				Postitas martinito
				tann15 kirjutas:mull oli näiteks sama jama bena pumba relee oli -tsenseeritud- pena pumba v6tab järgi kui syyte sisse keerad see hääl ysna imelik kuulmata see ei jää
tõesti jah see teeb rämedat häält. kus see relee täpsemalt asub? mis maksab?
 
			
					
				
				Postitatud: 05 Sept 2007, 16:55
				Postitas Tanel
				see peab ki seda lolli häält tegema sest lylitab pensiini pumba sisse aga mull ei teinud ja viga oli relees,pooled pytid ei olnud järgi kaasi andsid siis suri välja pöörded olid 500-800 vahel aga kui teeb seda lolli äält siis v6tab besu pumba järgi ja pumpab surve pihystitesse!!
			 
			
					
				
				Postitatud: 05 Sept 2007, 18:27
				Postitas tamar
				2sel ohc vähemasti on relee kaitsmekasti all, ta on kas valget või kollast värvi ja selline kandiline suurem junn.
			 
			
					
				
				Postitatud: 05 Sept 2007, 20:00
				Postitas Tanel
				mull dohcil kaitsmekarbis ja valge väike junn!!ma ise jaman ka nendega praegu ei taha toimida korralikult!!
			 
			
					
				
				Postitatud: 05 Sept 2007, 20:17
				Postitas martinito
				eem. küünlad vahetatud. pistikud ja värgid korras. auto läks tööle..AGA 

...ilmselt on potensiomeeter katki sest gaasi andes sureb välja..vahepeal annan gaasi on väga okei..võtsin pot.meetri tagant ära..midagi ei muutund. järelikult on see tsenseeritud:P homme vaatan uue.