Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti
Jah ega uut vist tõeti ostma ei hakkaks
Põhimõtteliselt pidi olema võimalik tavaline differ ümber teha LSD-ks.
Enne peab difri peal olevat koodi vaatama, mille järgi saab ülekandearvu teada. Neid on sierradel ka nii palju erinevaid
Vihjeid asjast aru saamiseks võib leida siit http://forum.fordsierraclub.co.uk/viewforum.php?f=22
Põhimõtteliselt pidi olema võimalik tavaline differ ümber teha LSD-ks.
Enne peab difri peal olevat koodi vaatama, mille järgi saab ülekandearvu teada. Neid on sierradel ka nii palju erinevaid
Vihjeid asjast aru saamiseks võib leida siit http://forum.fordsierraclub.co.uk/viewforum.php?f=22
Üks tark seal inglismaa sierrafoorumis ütles, et kui silt on kadunud või pole loetav, siis on variant veel differ lahti võtta ja seal sees peab ka kood olema.
If the tag is missing reading the number on the crown-wheel is the only way to be 100% NOT the teeth, but the number stamped on it.
Pildid ka mitte-LSD difrist ja lahtivõtmisest http://www.martysport.com/backup/dif/inside.htm
If the tag is missing reading the number on the crown-wheel is the only way to be 100% NOT the teeth, but the number stamped on it.
Pildid ka mitte-LSD difrist ja lahtivõtmisest http://www.martysport.com/backup/dif/inside.htm
Njahh kahjuks see konkreetne tiib on kõver.. omanik ütles, et garaazis keegi oli sinna midagi peale visanud.tarmo kirjutas: pagasniku luugile pane tagasihoidlik sapphire cosworth tiivake
maksab 250.- ffe foorumis, asub raasikul
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopic.php?t=4423
Eks siis peab edasi otsima, et korralikku leida
Läksin siis täna udukatega esistanget ostma, aga kohapeal selgus, et tegu vanema stangega (-91a) Seega stange jäi ostmata, aga see-eest sai võetud pakk pigimatte (müra pole autos kunagi liiga vähe!) ja üks uus GAS 10" supakas. Pikemas perspektiivis on küll plaanis mõni korralik SQ supakas endale soetada, aga kuna kuna sq heliehitus on peale keretöid ja mootori ja veermikutöid viimane prioriteet, siis senikauaks sobib see odav supakas küll. Nüüd veel kast ka vaja organiseerida ja ongi olemas Läheb taha aknalaua alla mängima.
räägi kust kohast udukatega esistanget saab?kersti kirjutas:Läksin siis täna udukatega esistanget ostma, aga kohapeal selgus, et tegu vanema stangega (-91a)
ja milline ta on üldse, nagu originaalgi ainult et udukatega? sorry et vb tobe küsimus aga jah, ei tea neid asju nii täpselt
Motorsport is a lifestyle
Laagris üks tüüp müüb. Udutulesid kaasas pole, aga nende jaoks kohad on olemas stange sees. Kuna kohe oli selge, et tegu vale stangega, siis ma seda lähemalt ei uurinud, aga tundus korralik. Kuulutus on siin:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=60980
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=60980
Täna sain siis supaka autosse. Aga ega ta eriti ei mängi küll.. sai kiiruga asi lõpetatud ja ei jõudnud võimendi pealt paika kruttida. Teine asi veel see ka, et supakas ju uus ja võtab aega, et see sisse mängiks. Kulub ehk väheke kruttimist ja aega ning hakkab mängima ka.
Üks jama juhtus ka. Mees hakkas garaazi kanali peale tagurdama, et difrikoodi vaadata ja garaasiukse all oli parajalt kõrge serv. Sellest üle saamiseks andis talda ja krt kus neid naelu siis rehvist lendas Mu ühe aasta sõitnud UG500-d loovutasid kumbki 6-7 naela Terve eelmise talve jooksul ei kaotanud ka neid nii palju kui selle ühe hetkega.
Aga jah, tegijal juhtub..
Sain siis difri pealt numbrid ka kirja pandud, nüüd vaja välja nuputada, mis neist välja lugeda. FII/2 D04BA 83BG 4033B.
Üks jama juhtus ka. Mees hakkas garaazi kanali peale tagurdama, et difrikoodi vaadata ja garaasiukse all oli parajalt kõrge serv. Sellest üle saamiseks andis talda ja krt kus neid naelu siis rehvist lendas Mu ühe aasta sõitnud UG500-d loovutasid kumbki 6-7 naela Terve eelmise talve jooksul ei kaotanud ka neid nii palju kui selle ühe hetkega.
Aga jah, tegijal juhtub..
Sain siis difri pealt numbrid ka kirja pandud, nüüd vaja välja nuputada, mis neist välja lugeda. FII/2 D04BA 83BG 4033B.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
rohkem mitte midagi kirjas polnud?
on sul 7" või 7,5" (väliselt eristatavad)
ma ei näe isegi ülekande arvu seal
muidu on nagu 6 gruppi numbreid/tähti
kindel et see oli seal pleki peal mitte diffri kesta peal?
selline on siis ühe mehe kesta numbri üks osa 83BG-4033BA
ja sinu oma FII/2 D04BA 83BG 4033B.
suur sarnasus
on sul 7" või 7,5" (väliselt eristatavad)
ma ei näe isegi ülekande arvu seal
muidu on nagu 6 gruppi numbreid/tähti
kindel et see oli seal pleki peal mitte diffri kesta peal?
selline on siis ühe mehe kesta numbri üks osa 83BG-4033BA
ja sinu oma FII/2 D04BA 83BG 4033B.
suur sarnasus
Sry et läbustan aga see kood peaks tarmo lisatud pildis ikkagi olema 83 BG MC 3 62 mitte 88BG DA 392 kuivõrrelda pilti ja kirja. Või on diffri lugemine nagu matemaatika, kus lambist tekivad numbrid? Kas siis tavalisel tagaveolistel on diffrid erinevad, et kõik te uurite neid?
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
pilt on lihtsalt näide et kus mis asub ja kuidas kirjutatud
kiri aga lihtsalt kuidas korrektselt edastada teistele siin
pärit on nad erinevate diffrite küljest
ja diffreid on tõesti erinevaid neid lausa kümneid erinevaid. erineva suuruse ja erineva ülekandega ja erinevat tüüpi.
diffrite tüübid siis:
Push in type shafts
KC 3.14 7"
LC 3.38 7"
MC 3.62 7"
JD 3.92 7"
DA 3.91 7.5"
Bolt on shafts
BA 3.14 7"
GB 3.14 7.5"
DAA 3.14 7.5" LSD
FA 3.36 7.5"
AAA 3.36 7.5" LSD
AC 3.38 7"
CAA 3.38 7" LSD
BC 3.62 7"
BAA 3.62 7" LSD
AAA 3.64 7.5" COSWORTH (this has the same number as the 3.36 7.5" LSD BUT is ID'ed by 108mm drive flanges)
ADA 3.64 7.5" GRANADA COSWORTH
DC 3.92 7"
AA 3.92 7" LSD
GA 3.91 7.5"
ABA 3.91 7.5" LSD
kiri aga lihtsalt kuidas korrektselt edastada teistele siin
pärit on nad erinevate diffrite küljest
ja diffreid on tõesti erinevaid neid lausa kümneid erinevaid. erineva suuruse ja erineva ülekandega ja erinevat tüüpi.
diffrite tüübid siis:
Push in type shafts
KC 3.14 7"
LC 3.38 7"
MC 3.62 7"
JD 3.92 7"
DA 3.91 7.5"
Bolt on shafts
BA 3.14 7"
GB 3.14 7.5"
DAA 3.14 7.5" LSD
FA 3.36 7.5"
AAA 3.36 7.5" LSD
AC 3.38 7"
CAA 3.38 7" LSD
BC 3.62 7"
BAA 3.62 7" LSD
AAA 3.64 7.5" COSWORTH (this has the same number as the 3.36 7.5" LSD BUT is ID'ed by 108mm drive flanges)
ADA 3.64 7.5" GRANADA COSWORTH
DC 3.92 7"
AA 3.92 7" LSD
GA 3.91 7.5"
ABA 3.91 7.5" LSD
Niih.. nädalavahetuse võib lugeda kordaläinuks. Reedel sai soetatud ette paar Koni reguleeritavaid amorte. Laupäeval ostsin strutid nii ette kui taha ja Ford RS rooli ning väikse antitiiva. Nüüd on vaja veel kuskilt leida tagumised Koni amordid ka ning sportvedru ring. Kevadepoole siis tuleb need kõik alla kruttida ja samas ka strutid paika panna. Siis saab minna esimest korda elus ringrajale Siiani pole läinud, kuna vedrustus ei kannata kriitikat
Rooli sain odavalt kätte, on kulunud ja vaja nüüd see üle nahatada. Praegu kindel plaan, et üritan seda ise teha... vaatan, mis välja tuleb.
Eile sai puuduolev midrange kõlar ka vasaku ukse peale paigaldatud. Nüüd siis kolmeribaline süsteem. Täna hommikul tööle sõitma hakates tundus päris hea juba.. aga pool tundi hiljem olin sügavalt veendunud, et kindlalt vaja kiiremas korras tweetrid välja vahetada. Mõne koha peal heli liiga plekine ja täiega häirib.
Vat see on see asi, et kvaliteetne heli läheb koguaeg eest ära. Teed mingi muudatuse, mis alguses tundub väga hea, aga mõne aja pärast saad aru, et tegelt ei kõlba kuskile ja hakkad järgmist muudatust planeerima
Rooli sain odavalt kätte, on kulunud ja vaja nüüd see üle nahatada. Praegu kindel plaan, et üritan seda ise teha... vaatan, mis välja tuleb.
Eile sai puuduolev midrange kõlar ka vasaku ukse peale paigaldatud. Nüüd siis kolmeribaline süsteem. Täna hommikul tööle sõitma hakates tundus päris hea juba.. aga pool tundi hiljem olin sügavalt veendunud, et kindlalt vaja kiiremas korras tweetrid välja vahetada. Mõne koha peal heli liiga plekine ja täiega häirib.
Vat see on see asi, et kvaliteetne heli läheb koguaeg eest ära. Teed mingi muudatuse, mis alguses tundub väga hea, aga mõne aja pärast saad aru, et tegelt ei kõlba kuskile ja hakkad järgmist muudatust planeerima