Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Siia see, mis väljast paistab
Vasta
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas AlarT »

Tere, olen sierrasid käinud vaatamas ja ise omanud ning jõudnud nüüd siis ühele järeldusele. Et sierrad 90-91 näiteks on põhja alt ikka üsna roostes, kuid 92a alates sierrad on põhja alt ikka päris ilusad.
Kas 92a sierral on mingi järsk roostekindluse muutus tehtud, teab keegi?
Lihtsalt enda harimiseks sierra vallas küsin.
Tänud kõigile vastajatele.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas erki »

minul 90 aasta kere ning pole midagi hullu, no kevadel sai mul muidugi kere tööd ära tehtud, aga enne seda polnud küll midagi katastroofilist.
Motorsport is a lifestyle
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas Tanel »

Minu 91a sierral roostet ikka väga minimaalselt 8)
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas AlarT »

Einoh see selleks, eks pärleid leiab alati ja palju roostet on kohtades kus seda ei näe ja kus ei oska vaadata, olen isegi kogenud, aga mind huvitab see, et kas keegi teab on 92a sierral mingi roostekindluse muutus tehtud järsku?
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas AlarT »

Niisiis, keegi ei tea?
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
MetalBender
aktivist
Postitusi: 263
Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas MetalBender »

Suvel tegin enda sierra kere ka roostest puhtaks (92.) aasta ja igast auke ja tüüpilisi roostekohti leidsin küljekarbi seest, taga poritiiva ääred ja tagapoolraamist mõlemal pool vedrust tagapool, kuid mul ka 89a sierra kere ka olemas sama tüüp ja see roostetab samadest kohtadest kuid hullemini juba, sest on saand Eesti teid pruukida 8 aastat. Mõlema auto puhul ma kül ei ole märgand et roostekindlust oleks parandatud - st. mõlemal on kere põhja keskosa madalamate kohtade peale ja esi ning taga porikoobastesse kantut selline paksem kivikaitse moodi asja. Kuid mis ma ära mainin on see, et põhjus miks meie teedel kaovad küljekarbid on see et küljekarpide plekiservade sees on sellised õhutusavad 3 tk mõlemal pool ja + veel taga porikoopa sees ja tagaratta juures lõppeva küljekarbi taga ka õhutusaugud kus päris aplalt saab soolavett sisse uhada ja metalli rikkuda. Enda masinal panin need augud kõik kinni ja käisin küljekarbid igast vajaliku keemiaga üle ja viisin küljekarpide õhutuse teistest kohtadest.
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas AlarT »

Tegija värk:)
Aga kas keegi viitsib öelda, kui teen autol keretöid keevitan uue pleki jne, kas peaks enne pahtli peale panekut, pahtli alt ka millegagi töötlema? Kui jah siis millega?
Ei hakka esialgu uut teemat tegema, küsin siin.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas Visible »

Võid kerge kihi krunti lasta ja siis pahtel peale, suurem osa krundist tuleb küll maha lihvimisega aga selleest jääb see osa, mis pahtli all on krundi alla.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas Tarmo »

krt lugesin mingit volga restaureerimise teemat ja sel nad tõmbasid mingi vahendiga kõige pealt üle, siis happekrunt ja siis alles edasi möllamine
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas Dexter »

Tarmo kirjutas:krt lugesin mingit volga restaureerimise teemat ja sel nad tõmbasid mingi vahendiga kõige pealt üle, siis happekrunt ja siis alles edasi möllamine
algul arvatavasti tegid buvanoliga üle? :roll: ja siis happekrunt ning siis juba tavaline krunt vms jne. -ise olen uurinud happekrundi kohta, kuid pole mina leidnud täpsemat infot selle kohta-mingi nimi kasvõi või tootja (ei poodidest ega foorumitest) :roll: :(
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas Visible »

Dexter kirjutas:
Tarmo kirjutas:krt lugesin mingit volga restaureerimise teemat ja sel nad tõmbasid mingi vahendiga kõige pealt üle, siis happekrunt ja siis alles edasi möllamine
algul arvatavasti tegid buvanoliga üle? :roll: ja siis happekrunt ning siis juba tavaline krunt vms jne. -ise olen uurinud happekrundi kohta, kuid pole mina leidnud täpsemat infot selle kohta-mingi nimi kasvõi või tootja (ei poodidest ega foorumitest) :roll: :(
Buvanoli nüüd kohe kindlasti krundi alla ei kanta ! Esiteks selle pärast, et tegu on vesilahusega ja teiseks see, et kuna ta moodustab kerge kile plekile, siis hiljem tekib probleeme värvi haakumisega - jah, kuidagimoodi saab alguses värvi peale aga pärast hakkavad probleemid, et värv tuleb kergelt maha jne.
Roostemuunduriga töötlemine käib ikka eeltööde alla ja suurem osa võetakse kohe kindlasti enne värvi maha, siis kas lahustiga, silikoonpesuga või millegi sellisega üle, et kõik see rasv maas ja alles siis krunt.
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas Dexter »

Visible kirjutas:
Dexter kirjutas:
Tarmo kirjutas:krt lugesin mingit volga restaureerimise teemat ja sel nad tõmbasid mingi vahendiga kõige pealt üle, siis happekrunt ja siis alles edasi möllamine
algul arvatavasti tegid buvanoliga üle? :roll: ja siis happekrunt ning siis juba tavaline krunt vms jne. -ise olen uurinud happekrundi kohta, kuid pole mina leidnud täpsemat infot selle kohta-mingi nimi kasvõi või tootja (ei poodidest ega foorumitest) :roll: :(
Buvanoli nüüd kohe kindlasti krundi alla ei kanta ! Esiteks selle pärast, et tegu on vesilahusega ja teiseks see, et kuna ta moodustab kerge kile plekile, siis hiljem tekib probleeme värvi haakumisega - jah, kuidagimoodi saab alguses värvi peale aga pärast hakkavad probleemid, et värv tuleb kergelt maha jne.
Roostemuunduriga töötlemine käib ikka eeltööde alla ja suurem osa võetakse kohe kindlasti enne värvi maha, siis kas lahustiga, silikoonpesuga või millegi sellisega üle, et kõik see rasv maas ja alles siis krunt.
ei tahtnudki väita et buvanol alla jääb!- töötled ennem sellega ära ja siis harjad maha ning tegutsed edasi et seda roostet sinna enam ei teki -bovanol ju rooste muundur ainult
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra kere roostekindlus 91a ja 92a

Postitus Postitas AlarT »

Mis vahenditega peaks pleki enne töötlema, kui värvi peale panen?
Mis asjad tuleks peale kanda veel, mis jäävad alles värvi alla ja värvi peale?
Seni ise tean vaid, krunt, pahtel, krunt ja värv selga.
Kes viitsib soovitage lisakihte sinna alla vahele peale ja muidu vahendeid:)
mingit hapet tean ka, mis õrna rooste ära võtab, et mingi värvieelne töötlus plekile.
fosforhape vist?
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Vasta