Mida muuta vms, et hakkaks paremini edasi liikuma
K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Tere, sooviks teada, et kuidas oleks võimalik köige lihtsam ja kiirem viis natuke kaasa aidata 2.0 74kw efi mootorit?
Mida muuta vms, et hakkaks paremini edasi liikuma
Mida muuta vms, et hakkaks paremini edasi liikuma
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Paigalda autole racing kleeps, väidetavalt annab paar kw juurde.Hustler kirjutas:Tere, sooviks teada, et kuidas oleks võimalik köige lihtsam ja kiirem viis natuke kaasa aidata 2.0 74kw efi mootorit?
Mida muuta vms, et hakkaks paremini edasi liikuma
Kui kleepsu usku pole siis tuleks auto puhtaks pesta ja ära vahatada - õhutakistus on väiksem ja olgem ausad, kui auto pestud siis alati tundub, et liigub paremini.
Kui sellest ei piisa siis muuda difri ülekannet, kui ikka vähe siis soovitan mootori vahetust - v6 või R4 turbo.
24v
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Ootasin väheke normaalsemat vastust ahjuks :/
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Vurr peale ja asi ants. Ära ebayst neid 10€ chippe osta.
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Otsi juutuubist vanad Amper Racingu Passati remondi ja tuunimise videod üles. Seal on kõik odavama otsa põhitõed olemas, mis Sierralegi sobivad.
esivedu tähendab tõmbamist
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Ok, vastan normaalsemalt kui estex, mitu kw juurde tahad ja palju sul raha on?
Ps! Estexi vastus oli tegelikult õige.
Ps! Estexi vastus oli tegelikult õige.
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Läheme siis odavamast kallimaks 
Käeharjutuseks teha ära elementaarne hooldus: kõik õlid ja filtrid, küünlad+juhtmed.Kindlasti tasuks konrollida ja hooldada pidurid, sest pidurid on ju kiiruse surm. Kui endiselt tundub, et pill ei liigu siis tasuks maha kitkuda käigukasti, ning lasta treida hooratas ja vajadusel panna uus sidurikomplekt, aja jooksul väsib ka lahja auto sidur. Kui endiselt tundub, et ei jõua astuda siis osta omale Is-i pea koos süütemängu ja ajuga. Portida kaan +lihv, klapid sooveldada ja klapid ise lihvida. Is-i peale osta sisse uus nukkvõlli komplet ja vedrud. Samal ajal kui kaas on töös võiks tõmmata laiali ka alumiseotsa. Järgmine remont mõõt kolve sisse, eeldab ploki puurimist kuid tõstad litraasi näpuotsaga. kontrollida väntvõlli vajadusel poleer või lihv +uued saaled. Kindlasti uus tihendikomplet. Edasi on stiilis progeaju+turbo+costom kolle+costom väljalase+uus ploki sisu(kolv,keps,saaled)+uus nukkvõll+LSDdiff+uuedpihustid+044+suured küttetorud+ämbritäis andureid ja juhtmeid+küünlad+cooler jne.
Kokkuvõttes kui omal tööriist käes püsib ja hea varustusega garaazi omad ning omad tutvusi siis miks mitte. Nüüd on juba odavam osta cosworth tehnika uk-st näiteks ja ümber visata.
Käeharjutuseks teha ära elementaarne hooldus: kõik õlid ja filtrid, küünlad+juhtmed.Kindlasti tasuks konrollida ja hooldada pidurid, sest pidurid on ju kiiruse surm. Kui endiselt tundub, et pill ei liigu siis tasuks maha kitkuda käigukasti, ning lasta treida hooratas ja vajadusel panna uus sidurikomplekt, aja jooksul väsib ka lahja auto sidur. Kui endiselt tundub, et ei jõua astuda siis osta omale Is-i pea koos süütemängu ja ajuga. Portida kaan +lihv, klapid sooveldada ja klapid ise lihvida. Is-i peale osta sisse uus nukkvõlli komplet ja vedrud. Samal ajal kui kaas on töös võiks tõmmata laiali ka alumiseotsa. Järgmine remont mõõt kolve sisse, eeldab ploki puurimist kuid tõstad litraasi näpuotsaga. kontrollida väntvõlli vajadusel poleer või lihv +uued saaled. Kindlasti uus tihendikomplet. Edasi on stiilis progeaju+turbo+costom kolle+costom väljalase+uus ploki sisu(kolv,keps,saaled)+uus nukkvõll+LSDdiff+uuedpihustid+044+suured küttetorud+ämbritäis andureid ja juhtmeid+küünlad+cooler jne.
Kokkuvõttes kui omal tööriist käes püsib ja hea varustusega garaazi omad ning omad tutvusi siis miks mitte. Nüüd on juba odavam osta cosworth tehnika uk-st näiteks ja ümber visata.
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Odav ja lihtne on iS-i juhtimist kasutada, saad kohe jõulised 85kw 74 vati asemele. Hooratta treimine ei anna mingit jõudu juurde 
Sierra Is
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
iS juhtimine
Mida täpsemalt vaja oleks, aju ja miskit veel?
E: Aa, okei
Mida täpsemalt vaja oleks, aju ja miskit veel?
E: Aa, okei
Viimati muutis scarles, 12 Okt 2015, 20:29, muudetud 1 kord kokku.
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Ilmselt kõike seda mis is-il teisiti on. Puudub kat jne.
Sierra Is
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Kas Egr võib jõudu vähemaks ka võtta?
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
kas rohkem hapniku on parem kui vähem hapniku?
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
is teemadel jutt käib juba siis segan ka vahele, oma sierral vahele pandud is mootor aga juhtimine jäi 74kw oma(jagaja, lambda, aju) ega rohkem tal seal polegi, proovitud sai ka is juhtmestikuga, kõik ilus aga bensupump ei võta järgi, samas võiks ka otse panna aga nii ei ole nagu õige.
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
kui jätsid lambda ja vana aju siis sul pigem ikka 74 kw
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
1. koonusfilter ja sportsumps! ehk hääl mõjutab palju!
2. kui talve tahad meenutada siis differ kinni või lsd (kahtlane kas siit lsd saab)
2. kui talve tahad meenutada siis differ kinni või lsd (kahtlane kas siit lsd saab)