1. leht 3-st

2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 18:38
Postitas joss301
Kas keegi oskab soovitada mis kompressorit peale panna 2.0Dohc?
Mõte oli ka suurem kütusepump panna ja suuremad pihustid,äkki oskab keegi öelda mille omad peale sobiks?
Hetkel läks hooratas treipinki ja surveastet plaan ka tõsta palju kannatab maha lihtvida plokikaanelt?

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 18:39
Postitas joss301
See võib tunduda jabur teile,aga mulle pakkus selline nokitsemine huvi ja nüüd sooviks abi teilt :)
joss301 kirjutas:Kas keegi oskab soovitada mis kompressorit peale panna 2.0Dohc?
Mõte oli ka suurem kütusepump panna ja suuremad pihustid,äkki oskab keegi öelda mille omad peale sobiks?
Hetkel läks hooratas treipinki ja surveastet plaan ka tõsta palju kannatab maha lihtvida plokikaanelt?

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 18:57
Postitas Rydel
hm... kompressor ja kaane maha lihvimine...?

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 19:06
Postitas joss301
Rydel kirjutas:hm... kompressor ja kaane maha lihvimine...?
plaan oli jh surveastet tõsta ja kompressor ka vahele visata :D

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 19:11
Postitas Tamm85
Surveastet ei tõsteta kui kompressor/turbo vahele panna. Miks ültse kompressor miks mitte turbo ?

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 19:14
Postitas joss301
veits vähem jebimist kompressoriga :D
Tamm85 kirjutas:Surveastet ei tõsteta kui kompressor/turbo vahele panna. Miks ültse kompressor miks mitte turbo ?

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 21:36
Postitas oliver85
eaton m62 või 90 vahet pole kumma paned. 62 vbolla lihtsam leida mõne mersu pealt

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 22:11
Postitas doker
Kui on plaan turbotada/paigaldada kompressor, siis tuleks ikka surveastet madaldada.
Kui mingigi loogika järgi tegutseda.

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 22:47
Postitas joss301
tegelt tuleb jh aga ma siin mõtlesin et võiks tõsta seda prooviks teisiti :D
doker kirjutas:Kui on plaan turbotada/paigaldada kompressor, siis tuleks ikka surveastet madaldada.
Kui mingigi loogika järgi tegutseda.

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 22:47
Postitas joss301
oliver85 kirjutas:eaton m62 või 90 vahet pole kumma paned. 62 vbolla lihtsam leida mõne mersu pealt
Mersul on hammasülekandega,aga ma tahaks rihmaga

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 23:26
Postitas Tarmo
http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
sealt saad m90 kah
siin pildil paistab clk 230 kompressor mootoril täitsa rullik olema
Pilt

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 11 Dets 2012, 23:55
Postitas joss301
oskad äkki öelda kust oleks võimalik sellist soetada
Tarmo kirjutas:http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
sealt saad m90 kah
siin pildil paistab clk 230 kompressor mootoril täitsa rullik olema
Pilt

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 12 Dets 2012, 00:12
Postitas rinu

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 12 Dets 2012, 00:14
Postitas Tarmo
tavalisi teidpidi näiteks. auto24, lammutused, foorumid, ebay

Re: 2.0DOHC

Postitatud: 12 Dets 2012, 02:13
Postitas Rydel
ehk siis peamine vahe turbo ja kompressori paigaldamisel, et peab väljalase kollektorit ümber ehitama, kõik teised etappid pmst samasugused?