16. leht 19-st

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 21 Apr 2011, 22:00
Postitas Priit
Tanel kirjutas:Ahh ole nüüd natukene rahulik,ma usun et mul peaks ikka natukene kogemusi olema,see kui sa paugutad kuskil mõtetul ringrajal ala rapla kardirada,sellega saab isegi mu ema hakkama...Kui peaks huvi olema siis lenda läänemaale teeme ühe kiirema kruusal
Nüüd sai küll natuke suur suutäis võetud vist... :D

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 21 Apr 2011, 22:46
Postitas Tanel
Oehh,päevane päike tegi liiga,sassu jutust lugesin nüüd selle teise video ala dohlakas turbo oli algaja roolis :D

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 21 Apr 2011, 23:48
Postitas Tanel
Nii tundub et 0,6 bari jääb sidurile piiriks,asfaldil tõmbab teisega libisema,aga selle eest kruusateedel see viga puudub ja kui 4 jandaga boost järgi tuleb siis käivad veel rattad kenasti tühja :mrgreen:

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 22 Apr 2011, 00:10
Postitas Tanel
Isu kasvab :lol:
v6 le soovitage head turbot peaks alles 3k rpm järgi tulema siiis oleks elu lill,siduri probleeme pole vast vaja m6elda kuna atm kast :mrgreen:

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 22 Apr 2011, 00:54
Postitas oliver85
lihtne hx35 ja see atm kooleb kohe ära seal. osta 2.0 uus sidur, kui sul teisega ää kooleb siis on sidur pees ja kulunud. Mis seguga sõidad ja mis pihustid on?

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 22 Apr 2011, 03:51
Postitas Jaan
Vägev värk. Sassu Sierraga polnudki skyline videol pistmist, teema on mootori föönitamine.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 22 Apr 2011, 08:03
Postitas sõdurpoiss
No näed nüüd siis. Mina kohe uskusin et tannus on potentsiaali. Turbokuningad ehitavad pool aastat oma püsse, viilivad kollektoreid ja mõõdavad silindrites sajandikke, siin tuli aga mees metsast ja tegi kahe päevaga 3000.- krooni eest sellise relva et ühegi käiguga ratas maha ei hakka. Kui nüüd selle siduri veel pidama saaks, siis tõmbaks vist dünopingil ka rullid lahti. :lol:

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 22 Apr 2011, 09:04
Postitas Jaan
Tanel kirjutas:Isu kasvab :lol:
v6 le soovitage head turbot peaks alles 3k rpm järgi tulema siiis oleks elu lill,siduri probleeme pole vast vaja m6elda kuna atm kast :mrgreen:
Miks sa tahad, et nii hilja alles spoolima hakkaks? max jõud tuleb kusagil 5,8k peal, ja kui 3k pealt alles tulema hakkab siis saad seda boosti 1 sekundi nautida kui 3k pealt piirajasse käib. Mul escortil on 1bar näiteks 2100 juures käes kui hiljem tuleks siis oleks ilmselt suht nüri sõita mujal kui lennuväljal.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 22 Apr 2011, 11:06
Postitas Tanel
Hmm,su jutus on point isegi sees,3k mõtlesin algselt sellepärast et ta pidevalt järgi ei oleks,aga erilist vahet nagu ei ole kah :)

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 22 Apr 2011, 19:07
Postitas Tanel
Õlitust piirasin täna sipa,aga seda peab veel tegema.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 22 Apr 2011, 21:02
Postitas oliver85
miks peab õlitust piirama? turbo läbi v?

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 22 Apr 2011, 21:58
Postitas Tanel
Kiiretel autodel on sellised probleemid,isegi stock turbokal õlitus piiratud,ei turbo ei ole läbi.
Lihtsalt saab liiga palju õli peale.
Oleneb,mootorist ja tubost.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3356" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 24 Apr 2011, 00:56
Postitas Tanel
Tundub et auto siiani sõidab muretult,täna sai mitmeid kordi kolle ja turbo tulipunaseks õhtul lastud :lol:
päris seff on parklas 3ndaga ringe teha tegelikult :mrgreen: ,kruusateedel on kah suhteliselt hea 3-4 ndaga järskudesse kurvidesse lennata 8)
Aga suhteliselt hästi õnnesutnud projekt ja mega rahul,õlituse piiramiseks panin 1mm düüsi vahele tundub et tuleb veel väiksem panna või siis teist turbot proovida.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 24 Apr 2011, 20:54
Postitas M-Tech
Et siis sellised projektid kestavad ikka nii nagu vanajumal on ette määranud? :mrgreen:

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 24 Apr 2011, 21:06
Postitas Jaan
tann15 kirjutas:Nii,turboka omamine nagu lillepidu :-D
kaan sai maha võetud ja huvipärast ka 3nda silindri kolb,avastus oli suur kui kõik rõngad kinni olid ja kolb katki :lol:
Ilmselt enamus suitsu tuli siis sealt,mitte turbost,aga huvitav on see et see silinder töötas väga ilusti ja aru polnud enne midagi saada kui klapp oli sipa tahmand,teised aga kohvipruunid :)
Et siis 23 kuupäeval oli kõik timm ja 24 kuupäeval oli juba suur avastus?
Siit ka "meie" targutamine, et võiks ju kohe korralikult teha.