Bomsch kirjutas:
ikkagi ka väiksema litraazi 1-e nukkvõlli ja kodukootud mootoriga selliseid näite. Hinnaklass umbes pool YB sarjast. Aga see ka puhtalt sellepärast, et vales riigis elame, Inglismaal saaks sellise näidu veel poole odavamalt.
Seda kindlasti. See et autode tootmine on äri, ongi üks kurja juur, miks enamus autodest on saast. Eks need numbrid, mis nad Focus RS-ist välja punnitasid, on lihtsalt parim, mida nad vähese eelarvega saavutada suutsid. Teiseks peab ju uus auto ka ringrajal paugutades oma garantiiaja ära elama, seega tootja jaoks on kindlam mitte päris viimase vindini rõhke üles ajada.
Krt, sellega seoses tuleb meelde, et just mõni päev tagasi nägin Rakveres Mk1 Focus RSi.
Ma fookusest muidu eriti ei vaimustu, aga see punnis koobaste ja mehemõõtu velgedega sinine iludus pani südame põksuma küll.
AlarT kirjutas:Kle Kristjan, sul pole mõtet niisma huupi ka lahmima tulla, kui sa asja ei jaga...
bla-bla-bla...
Me jõudsime siin targemate peadega just kõiki osapooli rahuldava konsensuseni, ja siis tuli jälle AlarT oma vana katkist plaati korrutama.
Minuarust on siin üsna pädev seltskond koos, nii et ei ole mõtet igale ühele kordamööda öelda, et "pole mõtet lahmida, kui asja ei jaga."