Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Kasutajate pikendused
Vasta
M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas M-Tech » 06 Apr 2010, 10:12

Tundus, et lõpuks on aeg küps teha ka mudelipõhisesse foorumisse oma Sierraarist teema.

Tegu siis 1988a isendiga, millel oli 2.0 74kw karburaatoriga mootor.
Mootor tegi isegi suht viisakat vaikset häält ja kõige hämmastavam, et käivitus nii külmalt kui soojalt poolest pöördest.
Kere on enamvähem, stanged tahavad kohendamist ja üks tagatiivaserv veidi tuunimist, et viisakam välja näeks.
Samas selle raha eest on vast autot küll. Oli samas hinnas valikuid teisigi aga sellel vähemalt bodykit ja valuveljedki.

Plaan siis mootorit veidi järgi aidata ja kaasmaalaste BMW-sid linnavahele hirmutama minna.

Tripp auto järgi oli ka hea igavusepeletaja. Müüja oli suht hea huumoriga noor tüüp, läks meie naljadega kaasa ja igav polnud.
Tagasitee meeldis ka, sai kohe Statoilis käed mustaks tehtud, kuna mootor detoneeris jubedalt.
Ostsin Statist lehtvõtmed ja hakkasin süüdet hilisemaks keerama aga poole töö ajal märkasin, et jagajakaas oli vales asendis peale pandud
ja küünlajuhtmed ka valesti peal. Sai küünlajuhtmed ringi tõstetud ja veidi jagajat keeratud ning kombes asi oligi, sõit võis alata.
Enne sai veel paisupaaki veidi vett lisatud ja liiter õli ka mootorisse kallatud, et õlivarras näitama hakkaks
Hämmastavalt mugav ja vaikne auto maanteel trippimiseks. Sõidu ajal sai selgeks, et esimesed pidurikettad tahavad vahetust ning ka sillad veidi üle käimist.
Raip ujus veits teepeal aga noh mis ikka nii vanast ja odavast autost oodata.

Teisel õhtul sai igavuse peletamiseks elementaarne hoolduse ära tehtud.
Väike mootori läbipesu, uus õli, uus õlifilter, kütusefilter, õhufilter.

Asi kulmineerus muidugi nagu ikka auto veermiku ja mootoriosade kapitaalremondiga.

Hetkel siis järgnev konfiguratsioon autol.

Mootor ja sellega seonduv:
* Algne mootorikood NEJ (CR 9.2:1)
* Teostatud elementaarne mootoriremont
* Kõik taaskasutatud tükid üle mõõdetud ja tolerantse kontrollitud
* IS-i kergelt porditud, tuunitud (raadiusega klapipesad) ning remonditud plokikaas (uued klapisääretihendid, klapipesad lõigatud, juhtpuksid kontrollitud)
* Uus AE nukkvõll
* Uued AE nukasaaled
* Uued Febi nookurid
* Standard mõõdus kulumata 2.0 kolvid
* Keskmiselt kulunud ja tõukuris hoonitud (suure kiviga) 2.0 mootoriplokk (kahetsen hetkel, et rem. mõõtu kolbe ei ostnud)
* Uued KolbenSchmidt kolvirõngad
* Uued AE kepsu- ja raamsaaled
* Uus Victor Reinz kaanetihend ja kaanepoldid
* Uus Graf veepump
* Uus Gates mootoririhm ja INA pingutusrullik
* Kõik uued Elring simmerlingid ja mootori tihendid
* Kergem hooratas
* Sachs Race Engineering 215mm 4-ja labaga siduriketas
* 215mm Saab 900 Turbo sidurikorv (600kg clamp load)
* Bosch 370cc/min@3.0bar pihustid (Saabi punased)
* MegaSquirt II V3.0 programeeritav juhtaju
* Innovate MotorSports LC-1 wideband lambdakontroller + andur
* Uus custom mootorijuhtmestik
* Uued GM ECT ja IAT andurid
* 63mm segusiiber (BMW M20B25)
* Bosch kütusepump
* Uus EFI versiooni kütusepaak + tihendid + vits
* Kõik uued Gates kütusevoolikud + ABA voolikuklambrid
* EFI conversioni tõttu tuli vedada ka uus pealevoolutoru (10mm vask)
* AEM DryFlow 3"x5" koonusfilter
* Uus paisupaagikork
* DOHC-i paisupaak
* Custom 2.5" Simons summutijooks
* KKK K24/7000 turbo (Audi 200 20VT)
* Audi 20V 35mm wastegate (Audi 200 20VT)
* 37.2mm runneritega custom turbokollektor (FEB)
* 3" RV downpipe
* Audi TT originaal by-pass
* 60mm RV cooleri torustik
* 550mmx230mmx63mm kärjega intercooler
* DB-HP & AutoBahn88 silikoonlõdvikud

Veermik:
* Uued pidurikettad ja klotsid ees
* Uued pidurikettad ja klotsid taga
* Kõik uued pidurivoolikud
* Uued tagumised piduritorud alates juhi jalgadest
* Kilen/Lesjöfors -40mm "jäigad" madaldusvedrud
* Monroe Original Sport amordid (Eesti kataloogi järgi Sport, originaal kataloogis juures rallilipud ja märge jäigemad)
* Ruville esimesed amordipadjad
* INA esimesed amordi tugilaagrid
* Ruville esimesed amordi läbilöögipuksid ja tolmukatted
* Ruville käigukasti padi
* Febi tagasilla tala puksid
* Uued tagumised kummipuhvrid (juba pooleldi surnud)
* 3.91 LSD (originaalis Visco) differentsiaal (uus õli aga lukk ei toimi, nüüd kemppi)
* Type 9 käigukast (simmerid vahetatud, uus õli)
* Shortshifter
* Tagumised sillatala kinnitused uued keevitatud
* Scorpio jämedam tagumine stabikas

Muu:
* Uus aknapesuvee paagi mootor
* Shiftlight armatuuril
* Launch control
* Shift cut
* Nitro juhtimine armatuurilt + läbi aju + WOT lüliti

Varuks on:
* Wet Nitrokit

Esimene fotoseeria:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Kere on hetkel taotuslikult rotikaks jäetud.
Viimati muutis M-Tech, 04 Aug 2010, 01:36, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas contact » 06 Apr 2010, 14:17

üldisne välimus on täitsa hea. juhipoolne külg näeb muidugi parem välja.
ei paista nii vähe roostet välja, kui seda näitab paremal küljel olev tiivaserv.
aga see ei ole hullu.


natsa võiksid sättida bumpreid. tagumine tundub veidi pika võitu olema, et lohku hoidab. lõika parajaks
ja liimi uuesti klaaskiuga kokku. kinnituskohtade järgi vaadates (seda küll pildi järgi) peaks poolitama seda kahe numbritule vahelt.


veidi nokkimist ja särab jälle!
üldiselt ei virise midagi siin. päris kaunis pill ja süda ka tugev!


ehk viitsid teha küljelaiendist pildi, kuidas see paikneb lävepakuga ukse all. "avatud uksega" võid posti-sahtli panna. tnx vaeva eest?
€-contact

M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas M-Tech » 06 Apr 2010, 16:41

No nendel piltidel oli auto tegelikult suhteliselt kena võrreldes praegusega.
FFE talvekarikas ja muidu talvel rallitamine on autoga oma töö teinud.
Praegu on välimuselt ikka palju raipem.

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas waher » 06 Apr 2010, 16:57

käib ta edasi ka?või on veel seadistamata?ja kas sain õigesti aru,et alguses oli karburaatoriga?

M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas M-Tech » 06 Apr 2010, 20:07

Mineku üle hetkel ei kurda, boosti ka vähe. WG baasrõhu järgi on asi juba ära seadistatud.
Ei ole veel boost controllerit üles leidnud garaažist.

Algselt oli karpa jah aga sellest järgi vaid plokk. Kaas ja sisselase on IS-i (85kw) oma. Segusiiber on ~15mm suurema läbimõõduga kui stock IS.

kanamuna
kasutaja
Postitusi: 128
Liitunud: 19 Aug 2009, 21:12
Asukoht: Otepää - Valga

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas kanamuna » 06 Apr 2010, 21:45

Aijah, just lõpetasin selle sierra teema lugemise streetrace foorumis. Sõge pill on. :D
˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas Jaan » 07 Apr 2010, 10:41

Siin teemas on vähemalt ilus nimekiri ära toodud, mida vaja läheb, et sierrat turbotada. Sektori all mootor ja sellega seonduv. Palun ärme siis kunagi siin foorumis rohkem räägi, et turbotamisele kulub 3000 krooni e. kasutatud turbsi hind.
Sierra Is

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas legendaarne666 » 07 Apr 2010, 12:43

See on küll väärt aparaat.Jääb vaid üle loota et kere tehnika ümbert ära ei kuku nagu enamusel sierradel kaasaarvatud mu enda omal.Jõudu ja edu selle projrktiga.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas Jaan » 08 Apr 2010, 12:20

Kere on ju tegelikult alt ära tehtud juba. Sillatala mis läbi tavaliselt. Pragu need roostes koopaservad on huinjaa, sõidavad rahulikult kaasa 0,5 bari juures ja vihastavad inimesi, kellest nad mööda foori tagant kiirendavad :lol:
Sierra Is

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas legendaarne666 » 08 Apr 2010, 14:35

Bomsch kirjutas:Kere on ju tegelikult alt ära tehtud juba. Sillatala mis läbi tavaliselt. Pragu need roostes koopaservad on huinjaa, sõidavad rahulikult kaasa 0,5 bari juures ja vihastavad inimesi, kellest nad mööda foori tagant kiirendavad :lol:
No sellisel juhul jätkub seda sierrat veel tükiks ajaks meie tänavatele rullnokkade ajusid niksima. Aga see kui sierra fooritaga kellegist mööda kiirendab ei mahu paljudele hinge ja olen kahel korral sellepärast isegi käsikähmlust pidanud.Kusjuures algatajaks polnud mina.Ma ei saa aru miks peab sellepärast kellegile käsipidi kallale tulema?Aga siiani olen terve mokaga pääsend õnneks :lol:
Loodame et teed keretööd ka varsti ära ja kohendad spoilasid väheke.Siis on pro pill küll.Jõudu ja kannatlikust sulle sellega.

M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas M-Tech » 08 Apr 2010, 16:24

Mul neid kohendatud ja kiireid autosid juba 3tk on, nendega pole üldse huvitav linnas sõita.
Selle tõttu saigi üks rotikas ka tekitatud kollektsiooni.

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas tann » 08 Apr 2010, 16:44

No ei peagi sierra olema, kasvõi S audiga bemmist mööda sõites võidakse tulla aknaid taguma :D aga kui on kiirem masin, siis pole ju probleemi 8)
Aga rotika idee on väga hea. Rohelist tuld foori ja palju lahtiseid suusid!

M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas M-Tech » 17 Apr 2010, 18:20

Vahepeal nüüd esimeses drifti trennis ja SR avalaksulgi käidud.
Auto ennast enamvähem viisakalt üleval pidanud, mõni enda viitsimatusest tingitud tagasilöök on olnud aga ei midagi hullu.

Nüüd on ka libiseva siduri ning 0.7bar-iga auto suutlikus teada.
Mälu järgi oli siis sooritusvõime 5.8s 0-100km/h ning 13.9s 400m lõppkiirusega 165km/h.
Seda siis mõõdetuna SR avalaksul ning kiirendus mu enda GPS põhise performancebox-iga.

Kasutaja avatar
kaups
Moderaator
Postitusi: 1170
Liitunud: 20 Mär 2008, 21:32
Asukoht: nnillaT

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas kaups » 17 Apr 2010, 19:53

Pilt

Kristjanist ja tema Cossust said sa igatahes paremaid aegu. Tubli tulemus seegi :)
0 esiveolist, 8 tagaveolist.

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas xr4 » 17 Apr 2010, 21:12

Muidugist päris hea oleks neid kõrvuti joonel näha.
XR4iPilt

Vasta