Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti

Kasutajate pikendused
Suletud
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 08 Nov 2006, 11:41

Jah ega uut vist tõeti ostma ei hakkaks :lol:
Põhimõtteliselt pidi olema võimalik tavaline differ ümber teha LSD-ks.
Enne peab difri peal olevat koodi vaatama, mille järgi saab ülekandearvu teada. Neid on sierradel ka nii palju erinevaid :roll:
Vihjeid asjast aru saamiseks võib leida siit http://forum.fordsierraclub.co.uk/viewforum.php?f=22

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 08 Nov 2006, 13:05

Pilt
see krdi silt on mul nii roostes et ma ei loe sealt midagi välja

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 08 Nov 2006, 13:42

Üks tark seal inglismaa sierrafoorumis ütles, et kui silt on kadunud või pole loetav, siis on variant veel differ lahti võtta ja seal sees peab ka kood olema.
If the tag is missing reading the number on the crown-wheel is the only way to be 100% NOT the teeth, but the number stamped on it.

Pildid ka mitte-LSD difrist ja lahtivõtmisest http://www.martysport.com/backup/dif/inside.htm

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 09 Nov 2006, 13:32

tarmo kirjutas: pagasniku luugile pane tagasihoidlik sapphire cosworth tiivake
maksab 250.- ffe foorumis, asub raasikul
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopic.php?t=4423
Njahh kahjuks see konkreetne tiib on kõver.. omanik ütles, et garaazis keegi oli sinna midagi peale visanud.
Eks siis peab edasi otsima, et korralikku leida

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 11 Nov 2006, 22:55

Läksin siis täna udukatega esistanget ostma, aga kohapeal selgus, et tegu vanema stangega (-91a) :( Seega stange jäi ostmata, aga see-eest sai võetud pakk pigimatte (müra pole autos kunagi liiga vähe!) ja üks uus GAS 10" supakas. Pikemas perspektiivis on küll plaanis mõni korralik SQ supakas endale soetada, aga kuna kuna sq heliehitus on peale keretöid ja mootori ja veermikutöid viimane prioriteet, siis senikauaks sobib see odav supakas küll. Nüüd veel kast ka vaja organiseerida ja ongi olemas :) Läheb taha aknalaua alla mängima.

Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 12 Nov 2006, 01:47

kersti kirjutas:Läksin siis täna udukatega esistanget ostma, aga kohapeal selgus, et tegu vanema stangega (-91a) :(
räägi kust kohast udukatega esistanget saab? :roll:
ja milline ta on üldse, nagu originaalgi ainult et udukatega? :P sorry et vb tobe küsimus aga jah, ei tea neid asju nii täpselt :D
Motorsport is a lifestyle

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 12 Nov 2006, 11:43

Laagris üks tüüp müüb. Udutulesid kaasas pole, aga nende jaoks kohad on olemas stange sees. Kuna kohe oli selge, et tegu vale stangega, siis ma seda lähemalt ei uurinud, aga tundus korralik. Kuulutus on siin:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=60980

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 19 Nov 2006, 21:33

Täna sain siis supaka autosse. Aga ega ta eriti ei mängi küll.. sai kiiruga asi lõpetatud ja ei jõudnud võimendi pealt paika kruttida. Teine asi veel see ka, et supakas ju uus ja võtab aega, et see sisse mängiks. Kulub ehk väheke kruttimist ja aega ning hakkab mängima ka.
Üks jama juhtus ka. Mees hakkas garaazi kanali peale tagurdama, et difrikoodi vaadata ja garaasiukse all oli parajalt kõrge serv. Sellest üle saamiseks andis talda ja krt kus neid naelu siis rehvist lendas :cry: Mu ühe aasta sõitnud UG500-d loovutasid kumbki 6-7 naela :cry: Terve eelmise talve jooksul ei kaotanud ka neid nii palju kui selle ühe hetkega.
Aga jah, tegijal juhtub..
Sain siis difri pealt numbrid ka kirja pandud, nüüd vaja välja nuputada, mis neist välja lugeda. FII/2 D04BA 83BG 4033B.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 19 Nov 2006, 22:27

rohkem mitte midagi kirjas polnud?
on sul 7" või 7,5" (väliselt eristatavad)
ma ei näe isegi ülekande arvu seal
muidu on nagu 6 gruppi numbreid/tähti
kindel et see oli seal pleki peal mitte diffri kesta peal?
selline on siis ühe mehe kesta numbri üks osa 83BG-4033BA
ja sinu oma FII/2 D04BA 83BG 4033B.
suur sarnasus

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 19 Nov 2006, 22:50

Sul on täitsa õigus Tarmo.. tegu siis nähtavasti difri kesta koodiga. Peab vist uuele katsele minema ja seekord ise koodi lugema või siis meest paremini juhendama, kus õige koos kirjas :lol:

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 20 Nov 2006, 01:46

tegijal juhtub nii mõndagi :)
näiteks siis üks pilt diffri koodist
1. Diffri kood.
2. kesta suurus.
3. Diffri suhe (ülekanne), tavaliselt sildil kuid mitte alati
Pilt
ja korrektsest esitus viisist
88BG DA 392
4A 9L10 0821

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 20 Nov 2006, 08:36

Sry et läbustan aga see kood peaks tarmo lisatud pildis ikkagi olema 83 BG MC 3 62 mitte 88BG DA 392 kuivõrrelda pilti ja kirja. Või on diffri lugemine nagu matemaatika, kus lambist tekivad numbrid? Kas siis tavalisel tagaveolistel on diffrid erinevad, et kõik te uurite neid?
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 20 Nov 2006, 09:33

pilt on lihtsalt näide et kus mis asub ja kuidas kirjutatud
kiri aga lihtsalt kuidas korrektselt edastada teistele siin
pärit on nad erinevate diffrite küljest
ja diffreid on tõesti erinevaid neid lausa kümneid erinevaid. erineva suuruse ja erineva ülekandega ja erinevat tüüpi.

diffrite tüübid siis:

Push in type shafts

KC 3.14 7"
LC 3.38 7"
MC 3.62 7"
JD 3.92 7"
DA 3.91 7.5"

Bolt on shafts

BA 3.14 7"
GB 3.14 7.5"
DAA 3.14 7.5" LSD
FA 3.36 7.5"
AAA 3.36 7.5" LSD
AC 3.38 7"
CAA 3.38 7" LSD
BC 3.62 7"
BAA 3.62 7" LSD
AAA 3.64 7.5" COSWORTH (this has the same number as the 3.36 7.5" LSD BUT is ID'ed by 108mm drive flanges)
ADA 3.64 7.5" GRANADA COSWORTH
DC 3.92 7"
AA 3.92 7" LSD
GA 3.91 7.5"
ABA 3.91 7.5" LSD

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 11 Dets 2006, 10:19

Niih.. nädalavahetuse võib lugeda kordaläinuks. Reedel sai soetatud ette paar Koni reguleeritavaid amorte. Laupäeval ostsin strutid nii ette kui taha ja Ford RS rooli ning väikse antitiiva. Nüüd on vaja veel kuskilt leida tagumised Koni amordid ka ning sportvedru ring. Kevadepoole siis tuleb need kõik alla kruttida ja samas ka strutid paika panna. Siis saab minna esimest korda elus ringrajale :D Siiani pole läinud, kuna vedrustus ei kannata kriitikat :lol:
Rooli sain odavalt kätte, on kulunud ja vaja nüüd see üle nahatada. Praegu kindel plaan, et üritan seda ise teha... vaatan, mis välja tuleb.

Eile sai puuduolev midrange kõlar ka vasaku ukse peale paigaldatud. Nüüd siis kolmeribaline süsteem. Täna hommikul tööle sõitma hakates tundus päris hea juba.. aga pool tundi hiljem olin sügavalt veendunud, et kindlalt vaja kiiremas korras tweetrid välja vahetada. Mõne koha peal heli liiga plekine ja täiega häirib.
Vat see on see asi, et kvaliteetne heli läheb koguaeg eest ära. Teed mingi muudatuse, mis alguses tundub väga hea, aga mõne aja pärast saad aru, et tegelt ei kõlba kuskile ja hakkad järgmist muudatust planeerima :roll:

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 11 Dets 2006, 12:02

kersti kirjutas: Täna hommikul tööle sõitma hakates tundus päris hea juba..
Nägin hommikul kuidas sa mööa kihutasid, keerasid just Pärnu mnt-lt Järvevana peale :lol:

Suletud