ohc vs dohc
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
GTO tee kodutööd.
escort RS2000, sierra dohc 8v, scorpio dohc 2,0 8/16v, 2,3 16v ja galaxy 2,3 16v on sama plokiga (2,3 on pisut suuremaks puuritud). scorpiotel ja galaxitel on võimsuse näitajad madalad sest neil on surveaste madal, kui ma ei eksi siis on see tingitud teistmoodi kolbidest. rs 2000'l on viisakas surveaste ja sealt ka jõud, muidugi kõigil on veel muud nipet näpet kah erinevat. küll aga pidi scorpio 2,0 pea paremini voolama kui rs 2000 oma
escort RS2000, sierra dohc 8v, scorpio dohc 2,0 8/16v, 2,3 16v ja galaxy 2,3 16v on sama plokiga (2,3 on pisut suuremaks puuritud). scorpiotel ja galaxitel on võimsuse näitajad madalad sest neil on surveaste madal, kui ma ei eksi siis on see tingitud teistmoodi kolbidest. rs 2000'l on viisakas surveaste ja sealt ka jõud, muidugi kõigil on veel muud nipet näpet kah erinevat. küll aga pidi scorpio 2,0 pea paremini voolama kui rs 2000 oma
scorpio/galaxy 2,3 mootoril on minu teada juba lõhem plokk, kui vanal -dohc--il, kuna mootorit taheti kasutadaka esiveolistel. pildipealt vaadates tundub ka et ei sobi paljas kaas. aga terve mootor peaks isegi vahele istuma, kuigi on vanadest tükk maad kõrgem, sest karterisse on mahutatud ka 2 cosworth-i toodetud tasakaalustusvõlli. aga viimasel ajal on suht popiks muutunud mondeo 2,0 zetek mootorite igale poole istutamine. ning nende saadavus ainult paraneb
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
kui terves tükis panna siis tasub panna 2,3 mis on pärit scorpiolt (tagaveoline), ja karteri pärast on nad kõrgemad küll jah, kuid kui karteril jahutusribisi (olid need ribid seal minuarust jahutuse pärast) natuke maha lõigata siis pidi ilusti minema see kõigemadalam koht pidi siis mööda minema (soomes on nii tehtud). samas võib kasutada ka sierra karterit kuid siis on vaja natuke lõigata ja keevitada. ploki mõõtmed on neil väljast samad ja kinnitused kanalid samas kohas.
sellel pildil on nähe kui on pandud 2,3 plokile 8 klpilise 2,0 dohci karter. seal see siniseks mõkerdatud ala on karterites. täiteks on kasutatud sierra vana plokki. balanseerimis võllid on eemaldatud ja nende õlitus kruviga kinni keeratud. kaan on pandud tavaline sierra dohc 8v. kuna kubatuur on 2,3 suurem siis tõusis ka surve aste, selle vähendamiseks suurendati plokikaanes põlemiskambreid
sellel pildil on nähe kui on pandud 2,3 plokile 8 klpilise 2,0 dohci karter. seal see siniseks mõkerdatud ala on karterites. täiteks on kasutatud sierra vana plokki. balanseerimis võllid on eemaldatud ja nende õlitus kruviga kinni keeratud. kaan on pandud tavaline sierra dohc 8v. kuna kubatuur on 2,3 suurem siis tõusis ka surve aste, selle vähendamiseks suurendati plokikaanes põlemiskambreid