Segukruvi...
Segukruvi...
Nii...
Tekkis selline huvitav küsimus. Et mis moodi peaks saama segu lahjemaks ford sierral. Mootoriks 2,0 dohc 88kw...
Kust seda timmida annab, kui üldse annab. Tundub ,et segu natuke rikas.
Ehk on kellegil head näpunäited jagada...
Tekkis selline huvitav küsimus. Et mis moodi peaks saama segu lahjemaks ford sierral. Mootoriks 2,0 dohc 88kw...
Kust seda timmida annab, kui üldse annab. Tundub ,et segu natuke rikas.
Ehk on kellegil head näpunäited jagada...
Re: Segukruvi...
Millest sa järeldad ,et rikas?
- legendaarne666
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Segukruvi...
Aga võibolla lamdaandur läbi kui segu on rikas. Vähemalt minu sierral on selline probleem ja tahab palju juua
Re: Segukruvi...
OHC mootoril sai igatahes õhulugeja alt ühte kuuskant polti keerates õhukogust/segu timmida..üsna paljudel lugejatel on all mõni polt. ehk on DOHC'gi?
If adjustment is necessary, remove the cover form the mixture adjustment potentiometer(located at the rear right-hand side of the engine compartment, behind the MAP sensor)
See on siis raamatust võetud ja käib DOHC mootori kohta.
If adjustment is necessary, remove the cover form the mixture adjustment potentiometer(located at the rear right-hand side of the engine compartment, behind the MAP sensor)
See on siis raamatust võetud ja käib DOHC mootori kohta.
2.0 OHC 91.a
Re: Segukruvi...
mul tekkis siiis küsimus siis et kus dohc il ültse õhulugeja on
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Re: Segukruvi...
dohc-il polegi õhulugejat. selle asemel on MAP(manifold absolute pressure) andur, õhu temp andur ja mingeid andureid oli veel. ecu arvutan antud anduritelt saadud siganaalide põhjal sobiliku kütusekoguse.
plussid: puudub liigne takistus sisselasketraktis
miinused:ei määra õhu kogust nii täpselt, kui kuumtraat-kile tüüpi õhulugeja(mitte laba-tüüpi, nagu vanematel fordidel),ehituse keerukus, palju erinevaid andureid, mis mõjutavad suuresti mootori töökindlust(elektrivärk pole kunagi eurofordi tugevaim külg olnud).
plussid: puudub liigne takistus sisselasketraktis
miinused:ei määra õhu kogust nii täpselt, kui kuumtraat-kile tüüpi õhulugeja(mitte laba-tüüpi, nagu vanematel fordidel),ehituse keerukus, palju erinevaid andureid, mis mõjutavad suuresti mootori töökindlust(elektrivärk pole kunagi eurofordi tugevaim külg olnud).
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: Segukruvi...
nonii, tõstataks teemat, et äkki oskab siis keegi täpselt ühesõnaga öelda kus see kruvi dohc'il asub?
Motorsport is a lifestyle
Re: Segukruvi...
nii, ise küsin ise vastan, et polegi segukruvi, aga ilma katita mootoritel pidi olema.
Motorsport is a lifestyle
Re: Segukruvi...
jah, ilma katita mootoritel on ja asub aku juures lanseka küljes nagu junanp postituses kirjas
Re: Segukruvi...
Kui mõtled MAP andurit, siis mul on ta täitsa olemas + kat on ka all.Kriss kirjutas:jah, ilma katita mootoritel on ja asub aku juures lanseka küljes nagu junanp postituses kirjas
Re: Segukruvi...
selleks on kohe eraldi kruvi sealsamas lähedal
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Segukruvi...
soovitad erkil panna prooviks ülevaatuse ajaks vahele õhupiiraja mis on 85kw variandil. Peaks nagu kõikke vähemaks võtma. (muidugi tee ajule siis ka restart)