2.0 is

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Re: 2.0 is

Postitus Postitas tann » 11 Mär 2009, 15:24

IvoK kirjutas:
tann kirjutas:ivo kui sa oled näinud ühte punast opel vectrat suure tiivaga ja Dr. Tuha kleepsudega, siis sellel on vastukaalud maha lõigatud ja käib ilusti juba üle 10 000km
See vectra vist oli 1.6 mootoriga ja käib/käis säreveres koolis. :roll:

ma sellepärast mõtlesin et kui kaalud päris maha lõigata (vänta tasakaalustamatta) siis saab see mootori töö igatahes jube olema. :)
ei ma mõtlen teist, 2.0 mootoriga ja sellel ongi päris maha lõigatud ja tasakaalustamata. Väheke lainetab küll, aga ei ole hullu.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 is

Postitus Postitas Jaan » 12 Mär 2009, 12:20

Kui sa tõstad bensu rõhku, paned suuremad pihustid, kangema nuka siis 100kw saad lõdvalt kokku.
Kergem hooratas ja tasakalustatud vidinad juurde ei anna. Hooratas teeb erksamaks ja tasakaalustatud vidinatega saad sa pöördesse rohkem lasta ja siis õige juhtseadmega jõudu juurde programmeerida.
Sierra Is

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Re: 2.0 is

Postitus Postitas tann » 12 Mär 2009, 12:47

njh see tuttav, kes teeb nukke ja asju tegi ühe kaheliitrise golfi...tegi nukkvõlli ja torukolde ja weberi karpad peale ja sai mingi 124kw liguri juures(täpselt ei mäleta aga lisa oli tõesti päris suur).
ilmselt matan plaanid maha, sest pole mootori doonorit enam ja lepin oma 64 kw-ga(vaevalt nii palju enam alles 92 aasta autol).

Laurimees
kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 23 Okt 2007, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 is

Postitus Postitas Laurimees » 18 Mär 2009, 00:21

Ma arvan ,et kaane lihvimisega saab ka alustuseks võimu juurde ja kütusekulu kah
alla.

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: 2.0 is

Postitus Postitas oliver85 » 15 Juun 2010, 00:07

võimu juurde ja kulu alla? mismõttes nagu? Ja tegelt ei saa ma midagi aru mis te nende kanalitega teete??? Kas tavalisest is mootorist ei piisa siis? Mul on mingi käkerdis peal ja minumeelest käib paremini edasi ja pöördesse kui mu sama kw arvuga audi moto ja edasi liigub paremini kui mu 2.9 4x4 scorp. Aga mis seal is motol teha, et saaks üle 6k pöörde lasta vot seda tahaks teada, praegu on koguaeg piirajas :(

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Re: 2.0 is

Postitus Postitas TOm » 15 Juun 2010, 19:01

tahad is-ist 8-9k pööret välja pigistada? kah naljamees :D piiraja on sinna pandud kustmaalt edasi hakkavad erinevad jõud mootorit vaikselt lammutama.
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 is

Postitus Postitas Tarmo » 15 Juun 2010, 19:03

korralikult tasakaalu ajada siis 8k vast kannataks ära kah. pealegi ei ole öeldud et see mootor peaks pärast kestma 200k kilomeetrit. naljamehe kommentaarid võid ära jätta
edit: tehase piiraja on pandud selleks et naljamehed saaks sõita 200k km.

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: 2.0 is

Postitus Postitas oliver85 » 15 Juun 2010, 21:15

Aga kuidas selle piiraja maha saaks. Mingeid ime ajusid plaanis osta pole.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 is

Postitus Postitas Tarmo » 15 Juun 2010, 22:26

no v6 puhul kristjan rääkis mingi rõnga eemaldamisest jagajast et siis saaks pisu kõrgemale lasta. äkki see toimib ka is puhul

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: 2.0 is

Postitus Postitas oliver85 » 16 Juun 2010, 05:52

jagajad on iseenesest küll samad, peab uurima. Samas peaks neil olema ka mõni aju millel pole piirajat. Pean uurima mul mingi 4-5 aju ehk on mõni millel pole :mrgreen:

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: 2.0 is

Postitus Postitas Jesper » 17 Juun 2010, 17:51

Ei kannata stock OHC 8k rpm, võib tasakaalustada nõrkemiseni aga lihtsalt kepsud-kolvid lendavad pilbasteks.

Mitte et oleks üldse mingi oht olemas et siin teemas mainitud info põhjal õnnestub see mootor veenda omal jõul 8 tuhandeni revvima :), aga noh niisama ääremärkuse korras mainisin.

Lugege Des Hammilli raamatut OHC-st, selle ajaga mis kulub foorumis muljetamisele oleks kogu vajalik info juba teada.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 is

Postitus Postitas Tarmo » 17 Juun 2010, 23:34

esimene link mis des hamilli nimega sohc'st leidsin
jesper sul kindlasti see raamat olemas kah? mis seal tarka räägitakse kui veidikenegi revve tõsta tahab?
An engine used on
the race track equipped with standard
type cast pistons and standard con-
Chapter 2
Short block
components
necting rods and being revved consistently
to 7000rpm will most likely end
up having a connecting rod failure
rather than a piston failure.

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: 2.0 is

Postitus Postitas Jesper » 18 Juun 2010, 01:16

See sama jah. Kunagi see oli siipicossu lehel pdf-ina ka olemas, äkki on kuskil senimaani.

Põhimõtteliselt refereeritult pöörete tõstmine 8k peale on vot nii palju €€€: :shock: , Cossie kepsud on suht okei hinnaga eBays vahel, aga mingit stock kolvi varianti pole mis kestaks. Ja nukka on kah vaja, suuremaid kanaleid ja klappe, pädevat mootorijuhtimist, tänavasõit muutub raskeks... jne jne. Tasub meeles pidada et see mootor on projekteeritud 60ndatel ja oma eluea jooksul pole seda eriti muudetud.

OHC puhul tuleb tõsta silindri täiteastet mitte pöördeid, tal lihtsalt on selline iseloom. Ma olen seda ilmselt sada korda juba kirjutanud, aga tööde järjekord on lühidalt umbes selline: nukk, suured klapid, surveaste, mootorijuhtimine. Kui nukka ei vaheta, siis on ikka suht pointless üldse viilida, parem korda teha ja sõita sellisena nagu on. Ja originaalajuga pole ka erilist mõtet pullida.

A raamatut soovitan ikka lugeda.

Vasta