3. leht 5-st

Postitatud: 27 Nov 2007, 16:39
Postitas lapik
kle, Jesper, äkki näitad mulle ka kust 3-4 k eest cossu kaane saab, ma nägi ebays ühte 10x kallimalt

Postitatud: 27 Nov 2007, 17:07
Postitas Tarmo
Jesper vast arvas lihtsalt kaane hinda ilma vidinateta. Cossu jupid kallinevad üsna kiiresti. Jesperi pakutud hinnad olid esimesest pool aastast

Postitatud: 27 Nov 2007, 18:49
Postitas Jaan
:lol: noh, kahte eelnevat posti võiks tõsise huviga tuunija pigem kerge huumorina kui faktina võtta.

Postitatud: 27 Nov 2007, 20:49
Postitas Tarmo
mis ma siis valesti ütlesin?

Postitatud: 28 Nov 2007, 08:31
Postitas Jaan
Mille põhjal sa väidad, et cossu jupid on võrreldes aasta esimese poolega kallinenud?

Postitatud: 28 Nov 2007, 10:05
Postitas Tarmo
cossude hinna tõusu järgi saksa turul :oops: :lol:
no arvasin ka sellest et kui jesper nii madala hinna pakkus ja lapik nii kõrget kui kõige odavamat :)

8)

Postitatud: 28 Nov 2007, 16:23
Postitas Jaan
Noh, kataloogis on ikka sama hinnaga jupid mis esimesel poolaastal (Burton). Sierrad, Escortid ka autoscout24 pole mingit silmaga nähtavat hüpet teinud ja e-bays küsida võib ju kõike, iseasi, kas keegi ostab ka selle hinnaga. Heaks näiteks on tutikas cossu klapikambrikaas hinnaga 800 naela. Ei tea milleks mul seda peaks uuena vaja minema 20k eest, ilmselt reaalne hind peaks kusagile 2k kanti jääma korralikel kasutatud isenditel.

Postitatud: 29 Nov 2007, 00:04
Postitas lapik
no tegelikult oli nii, et too kaas oli ainus mis parajasjagu omnikuvahetust ootas. ning lisaks kõigele muule asus se veel austraalias :)

Postitatud: 29 Nov 2007, 00:21
Postitas Tarmo
nojah austraalia on parajalt kaugel kah euroopast, cossu siiski euroopa auto.

Postitatud: 05 Dets 2007, 12:55
Postitas Jesper
Oot kas huvi on tõsine või niisama suusoojaks käib kah?

esimene
teine
kolmas

Ralli.net-is pakuti ka midagi hiljuti.

Go.

Postitatud: 10 Dets 2007, 01:58
Postitas Jesper
Krt üritasin küll meeles pidada, aga ikka ununes, 1 naela eest oleks võinud selle kaane täitsa ära osta :) Siinkohal tervitused kasutajale lapik, edu modimisel.

Viimane allesolev ka suht hea hinnaga veel.

Postitatud: 12 Dets 2007, 16:21
Postitas lapik
olen seda asja vähe tõsisemalt ka mõelnud. kui oleks vaid finantse. kaane saaks ostetud, ag anukid oleksid ikka puudu. eks näis mis tulevik toob, muidu oleks ikka sünge vaadata, kuda pinto plokiga scorpa tagastange vastu maad lööb :D seal tegelikult veel nipet näpet muud ka ära vahetada(rihmarattad, rihm)

Postitatud: 12 Dets 2007, 21:06
Postitas Jesper
Mhmh, nukad on budget projekti puhul probleem jah, sest turbo omad ju ei kõlba. Õnneks saadavus on suht hea, lihtsalt kirved on. Ja need kaane kaaned on ka napakalt kallid, minuteada ei sobi sinna mingi muu mootori oma ka.

Üldiselt mida rohkem Mondeosid oma maise elutee lõpetab ja juppideks müüakse, seda tasuvamaks muutub 2,0 Zetec E pikisuunaliseks konvertimine ja tuunimine, viimati ma nägin mingit kuulutust kus müüdi kolme tuhandega komplektne mootor, see on küll äraütlemata hea hind. OHC on hea mootor küll, aga pigem sobib see niisama harjutamise mõttes tükkideks laskmiseks, õppemootoriks, kuna jõud ei ole kuskil kännu taga kinni ja seega tuleb tegeda kogu mootori hingeelu lahti mõtestamisega, mitte lihtsalt checklisti täita. Tuuningjupid on kõikidele mootoritele sama hinnaga ning moodsamad mootorid vajavad neid vähem.

Mulle ka meeldib kohutavalt see kombo Cossie kaanest ja OHC plokist, aga reaalselt projekti kulusid ja saavutatavat jõudu vaadates tuleb nutt peale. Kogu selle minu poolt siin teemas aetud mula point lühidalt on see, et suhtumine "kuulge näpiks äkki veidi OHC-d, äkki saab paar jõudu juurde" on peaaegu üldse kõige tobedam asi millega tegeleda. Ei saa.

Postitatud: 13 Dets 2007, 16:39
Postitas lapik
no praeguse seisuga viskan is-i kaane peale(kõikidel pritsescorpadel peal), pritse ja siis käin kaane ka kergelt üle(klapipesade kuju). siis vaatab, mis edasi saab.

Postitatud: 10 Jaan 2008, 19:24
Postitas lapik
Pilt
sai siis suti kaant moditud. peale 3000 tekib isegi mingi kerge lisa juurde, madalamas otsas ei saa eriti hästi aru.