2.0 74 kw mure.

Kapotialused jutud
Vasta
lindjarv890
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Dets 2013, 15:30

2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas lindjarv890 » 02 Jaan 2014, 15:37

Tervis selline mure, et autol on küll otseväljalase tehtud aga käivitades tuleb kohe kole palju tossu milles asi kas klappisääre tihendid läbi ? 2.0 74 kw karpa.

lindjarv890
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Dets 2013, 15:30

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas lindjarv890 » 02 Jaan 2014, 15:38

Ja kui on siis kui hull töö see on aga auto käib väga reipalt edasi.

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Six-Fo » 02 Jaan 2014, 16:28

Käivitades õlisuitsu välja viskab siis reeglina klapisääretihendid jah.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Tarmo » 02 Jaan 2014, 17:42

kui elevant käte peale pole astunud siis on lihtne

lindjarv890
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Dets 2013, 15:30

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas lindjarv890 » 02 Jaan 2014, 21:00

aga kas ma peam blocki kaane ka maha rebima või mitte pole sierra mootorit ennem olnud ?

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Six-Fo » 02 Jaan 2014, 21:21

Saab ilma aga paras ukerdamine on nii, eriti tagumistega ja sissepritse poolsetega. Laua peal neid rahulikum vahetada.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Tarmo » 02 Jaan 2014, 22:10

sissepritse omal võtsin maha (seoses muude tööde teostamisega), karpa omal ei võtnud

Kasutaja avatar
BlueQ
aktivist
Postitusi: 272
Liitunud: 16 Juul 2011, 17:38
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas BlueQ » 03 Jaan 2014, 02:45

Ei pea kaant maha võtma, kui vahetad nt esimese silindri tihendeid, siis keera kolb ÜSS ja klapp ei kukku silindrisse. Kindlasti klapisääretihendid läbi.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC

Kasutaja avatar
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Six-Fo » 03 Jaan 2014, 03:31

Küünla augu kaudu rõhu silindrisse lased siis ei pea ka klappide pärast muretsema.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Tarmo » 03 Jaan 2014, 10:34

Üssis oli vahe liiga suur, lükkasin küünla august peenikese köie sisse ja keerasin kolvi nii ülesse kui läks.

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas rekkamees » 03 Jaan 2014, 15:17

Võta mingi vana küünal, löö isolaator puruks ja peksa sodi küünla metallosa seest välja. Miinusklemm murra ka ära. Siis keevita isolaatori koha peale mugava pikkuse ja jämedusega torujupp, mille külge saad kompressori vooliku kas otse või kiirliideste vahendusel aretada. Selle "küünla" keerad küünlapessa ja surve järgi. Klapid püsivad kenasti kinni, kui just ise jõuga peale ei vajuta.
esivedu tähendab tõmbamist

Vasta