Postitus
Postitas Qubik » 14 Okt 2009, 07:53
Jahh, *raudkang läbi katalüsaatori* teema propageerijad võiksid sutsu tegeleda vastava ala kirjandusega, enne kui algajale midagi soovitama hakkavad. Seega:
1. Kui väljalaskesüsteem on korras, siis heitgaasid väljuvad õigest kohast suhteliselt reipa kiirusega.
2. Kui on kahtlus, et katalüsaator või mõni püttidest on umbes(minu 12 aasta luksepapraktika juures esindunud 2 korda) siis seda on võimalik mõõta vastava rõhunäidiku olemasolul lambda ava kaudu või siis vahetades võibolla veaga detaili välja.
3. Katalüsaator tegeleb erinevate heitgaaside loodusele ohutumaks muutmisega-seega päris mõtetu kolakas see ei ole, kuid tegelikult korras ja õigesti reguleeritud OHC mootor mahub heitgaasi normide sisse ka ilma katalüsaatorita.
4. See, et foorumi administratsiooni kuuluv liige ei tea et ka neljataktilise summuti üks osa on parandada silindri tyhjenemist heithaasidest ka vastusurve ja vaakumi tekitamise teel õigel ajahetkel-see oli üllatav. Tegelikult ON vaja, et summuti tegeleks vastusurvetega, kuid kodus kohalikku treialilt nuiama minnes *pane miskit sinna alla* stiilis asi ei toimi nii nagu peaks-sellest leiad netist artikleid kuidas seda tegema peaks.
5. Jõuame raudkangiga katalüsaatoritesse suhtuvate inimesteni-jahh idee! aga te olete poolel teel. Tühjendataud katalüsaatorist jääb heitgaaside teele kena kambrikene kus sisenedes laieneda ja enam väljapääsu mitteleides kenake keeris tekitada. Sellega väheneb drastiliselt selle torustiku läbilaskevõime. Kui keegi tahab omal katalüsaatorist loobida siis on kaks varianti-sirge toru asemele või kui peab jääma katalüsaatori moodi padi sinna kõhu alla, siis sellel tyhjakspekstud katalüsaatorile sisse sirge toru.
PS: Kõvahäälne summutitorusik ei lisa võimsust.
Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94