Kütuseprobleem

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Kütuseprobleem

Postitus Postitas Tehnic » 29 Apr 2007, 02:57

et siis nagu mis jama on kui lasen kylje ette siis masin kohe jääb seisma...nagu bensiin saaks otsa...siis paned uuesti käima ja kõik ok kuni järgmise korrani :? autoks siis sierra 1.6cvh monopritse ....kas võib probleem olla selles et mul enamasti alla 10 liitri kytet 60l-ses paagis loksub?ja siis pump eisaa vahepeal kätte? :D

Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sigmar » 29 Apr 2007, 10:01

Jah.

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead » 02 Mai 2007, 20:12

mul küll pole sellist pulli veel olnud kuigi on olnud alla 10l küttet alatasa sees ja külg ikka igas kurvis ees niipalju kui saab ei tea aga rääkige parem kas milles võib viga olla et pena mõõdik ei näita ja mis küttuse piirest ta ültse näitama hakkab
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tehnic » 02 Mai 2007, 20:36

mul ka ei näita yltse aga sa kannakaid oled proovinud platsipeal v? mul siis sureb välja kui mõni järsk jõnks läbi käib :twisted:

Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sigmar » 02 Mai 2007, 20:37

motohead kirjutas:mul küll pole sellist pulli veel olnud kuigi on olnud alla 10l küttet alatasa sees ja külg ikka igas kurvis ees niipalju kui saab ei tea aga rääkige parem kas milles võib viga olla et pena mõõdik ei näita ja mis küttuse piirest ta ültse näitama hakkab
Ma ei saanud mitte midagi aru... :shock:

kutsa1
kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 15 Veebr 2007, 11:41
Asukoht: Võru

Postitus Postitas kutsa1 » 08 Mai 2007, 22:35

Õiget kütet tuleb kasutada :lol: Minu sierra sai 100 oktaanist maitsta, nüüd läeb 105 oktaanine sisse, vaatab kas jääb kõik ühte tükki :D

Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sigmar » 08 Mai 2007, 22:50

Anna siis meile ka teada kui klapid ära põlevad.. :lol:

Kasutaja avatar
remus
aktivist
Postitusi: 210
Liitunud: 25 Mär 2007, 02:17
Asukoht: pärnumaa- vändra

Postitus Postitas remus » 09 Mai 2007, 01:07

soovitage vahendit millega pihustid ära pesta saaks? jube tahtmine oleks midagi paaki kallata ja kogu süsteem korralikult puhtaks saada ilma et midagi -tsenseeritud- keeraks
miks mu sierral kütuse seier ei näitta mitte midagi siis kui auto käib? seistes näitab seier aga sõittes mitte ja kui alla ta punasest langeb ültse sedasi et sõitta saaks

Kasutaja avatar
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Postitus Postitas Priit » 09 Mai 2007, 01:34

ma arvan , et poemüüjad on vast kõige targemad sulle vahendit soovitama. neid vigureid on ikka kümneid ja kümneid erinevaid... aga asjalikumad poed oskavad tagasiside põhjal nõu anda :roll:
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 09 Mai 2007, 07:38

Räägivad mõned seda, et kui kunagi pole pihustipuhasteid ega selliseid lisandeid kasutatud, ja kui nüüd peaks panema siis puhastab see kõik sodi lahti ja see sodi ummistavat kanalid ära.

Ise kasutan STP (helesinine pudel vist oli) sissepritse süsteemi puhastusainet ja seda on kasutatud sellel sierral algusest saadik.

kutsa1
kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 15 Veebr 2007, 11:41
Asukoht: Võru

Postitus Postitas kutsa1 » 09 Mai 2007, 22:47

Mina ei tea kust on võetud see müüt, et kõrgema oktaanarvuga bensu kasutamisel klapid ära põlevad. Tõsi ta oli, et vanadel mootoritel oli plii bensu sees see, mis klappe määris kulumise eest, hiljem asendati see kaaliumiga.
Uuema tüübi klapid on teisest materjalist ja on arvestatud vähemmäärivama bensuga (praeguse tankla omaga). Ja mida tähendab üldse oktaanarvu tõstmine. Oktaanarv näitab küttesegu vastupanu võimet isesüttimisele. Lisandid (need mida mina kasutan), mis tõstavad oktaanarvu, ei ole suurema kütteväärtusega kui tanklabensiinil. Isegi põlemistemperatuur on mõnel komponendil madalam. Kõrgema oktaanarvuga saab mootoril süütenurka varajasemaks ja tõsta surveastet. See tähendab omakorda mootori kasuteguri suurendamist. Kõrgema oktaanarvuga tulebki lisavõimsus mootori kasuteguri suurendamisest, mitte suuremast kütteväärtusest. Rallibensu sisse käib ka määriv komponent (olete päris rallikatel tundnud sellist kastoorõli haisu). Ja rallibensuga sõites peaks ka rallikate klapid ää põlema.

sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 11 Mai 2007, 07:30

kui kunagi pole bensiinile lisandit pannud siis ära pane ka
kõik se äge soga mis seal paagis ja torukestes on se jõuab ma ei tea kuidas pihustiteni ja head lahti kakkumist ja puhastamist
vot
aga mina nüüd võin lisandit panna:D mul on juba ära puhastatud
ja mul oli veel täitsa uus paak ja uued torud ja uus filter kui lisandit panin
et kas tuli pumbast või sellest kapoti alusest jurast millega küte ära jagatakse pihustite vahel
se oli nagu roostes seest lasin õhuga soga välja ja pesin bensiiniga puhtaks

Vasta