Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

vaba teema, mula ja pläma...
Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas GTO » 16 Dets 2008, 20:52

Tarmo kirjutas:no edu siis sulle pidaval kontrollimisel ;)
sinna lihtsalt ei ole määre ette nähtud

pole pidanud kordagi kontrollima:P tean et on kindlalt kinni:P

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas Jesper » 17 Dets 2008, 15:33

Üks variant on ka piisavalt tihti auto pulkadeks teha :lol:

Kasutaja avatar
sepik
aktivist
Postitusi: 398
Liitunud: 12 Sept 2007, 22:06
Asukoht: vigala

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas sepik » 21 Dets 2008, 15:24

Kui tuleb stabika kinnitus mutter seest lahti, soovitan läheneda salongist.
sierra on sportauto

juss412
kasutaja
Postitusi: 149
Liitunud: 04 Jaan 2009, 13:38

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas juss412 » 12 Jaan 2009, 18:54

:D
põhimõtteliselt hakkan ma homme just sellist tööd nagu 1.6 55kw-> 2.0 74kw
83a sirts kolme uksega luukpära ja üritame äsja kapremonditud 90nendate sirtsu 2.0i peale panna. veel ei oska midagi tarka öelda aga homme juba kindlasti.

juss412
kasutaja
Postitusi: 149
Liitunud: 04 Jaan 2009, 13:38

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas juss412 » 13 Jaan 2009, 20:25

niisiis on mootor peal ja toimib...
...mina tegin asja nii et jätsin alla 4-se kasti, kuna head pikad käigud ja panin 1.6-e karpa, et mitte jamada selle ajuga karpaga...et karpa panna oli vaja panna ka 1.6-e sisselase ja ülejäänd istus nagu valatult. veel oli vaja panna 1.6-e mootori käpad, sest 2.0-i omad pikemad ja veel ei istund 2.0-i hooratas ja sidurikorv neljasesse kasti...niiet need tuli ka vahetada...kusjuures 1.6-e hooratas on ka kergem.
põhimõtteliselt 7 tundi tööd ja tulemus väga viis.

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas AlarT » 17 Jaan 2009, 16:35

juss412 kirjutas:niisiis on mootor peal ja toimib...
...mina tegin asja nii et jätsin alla 4-se kasti, kuna head pikad käigud ja panin 1.6-e karpa, et mitte jamada selle ajuga karpaga...et karpa panna oli vaja panna ka 1.6-e sisselase ja ülejäänd istus nagu valatult. veel oli vaja panna 1.6-e mootori käpad, sest 2.0-i omad pikemad ja veel ei istund 2.0-i hooratas ja sidurikorv neljasesse kasti...niiet need tuli ka vahetada...kusjuures 1.6-e hooratas on ka kergem.
põhimõtteliselt 7 tundi tööd ja tulemus väga viis.
loogiline, et 1,6 hooratas kergem on mootor ka ju lahjem.
Kuid selline küsimus, et kas sul oli 2-sel mootoril monopritse või pead sa aju all silmas kommutaatorit? Kas kommutaator 1,6-sel ka mitte olemas ei ole?
Kuid, kuidas minek on? Kas 1,6-se karpa minekut ei kärbi?
4-se kastiga on nii, et 1-2 käik on erinev, 3-s vist oli sama ,aga seda kindlalt ei mäleta ja 4-s käik on täpselt sama mis 5-sel. 5-sel kastil on 5-s käik kiirendatud. Aga differ ei ole veits pöördes 1,6-sel?
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

juss412
kasutaja
Postitusi: 149
Liitunud: 04 Jaan 2009, 13:38

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas juss412 » 17 Jaan 2009, 18:39

al101 kirjutas:
juss412 kirjutas:niisiis on mootor peal ja toimib...
...mina tegin asja nii et jätsin alla 4-se kasti, kuna head pikad käigud ja panin 1.6-e karpa, et mitte jamada selle ajuga karpaga...et karpa panna oli vaja panna ka 1.6-e sisselase ja ülejäänd istus nagu valatult. veel oli vaja panna 1.6-e mootori käpad, sest 2.0-i omad pikemad ja veel ei istund 2.0-i hooratas ja sidurikorv neljasesse kasti...niiet need tuli ka vahetada...kusjuures 1.6-e hooratas on ka kergem.
põhimõtteliselt 7 tundi tööd ja tulemus väga viis.
loogiline, et 1,6 hooratas kergem on mootor ka ju lahjem.
Kuid selline küsimus, et kas sul oli 2-sel mootoril monopritse või pead sa aju all silmas kommutaatorit? Kas kommutaator 1,6-sel ka mitte olemas ei ole?
Kuid, kuidas minek on? Kas 1,6-se karpa minekut ei kärbi?
4-se kastiga on nii, et 1-2 käik on erinev, 3-s vist oli sama ,aga seda kindlalt ei mäleta ja 4-s käik on täpselt sama mis 5-sel. 5-sel kastil on 5-s käik kiirendatud. Aga differ ei ole veits pöördes 1,6-sel?

mina ei tea mis sellel 2.0il ol, karpa igatahes, mingi elektri junn sealvahel oli, pole eriline sirtsumees veel :D ja minu 1.6 nii vana et seal küll midagi polnud
ja minek on ausaltöeldes päris hea ja ei saa nagu aru et midagi valesti oleks, ainult täna proovisin ühte kruusa lõiku (proovisin rallivendasid nagu järgi teha) ja kolmas käik on nagu natuke vähe ja neljas jälle nats palju, võibolla oleks pidand lihtsalt kiirem sõitma.
kaalun veel, äkki panen viiese kasti alla

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas AlarT » 17 Jaan 2009, 19:42

vanal 2 liitrisel on ka kommutaator olemas, aga muidu mingit aju nagu ei ole, 82a omal on juba see kommutaator olemas, aga 1,6 kohta ma ei tea.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas legendaarne666 » 17 Jaan 2009, 23:43

al101 kirjutas:Minul on stabika poltidega hoopis teine teema olnud, tagant tuli see mutter lahti, mis seal ikka lõikasin küljepealt augu sellesse karpi seal, võtsin tüki 1,3cm paksust metalli, puurisin augu sisse, vindistasin ja korras. Järgmine päev tuli tuttav, kes keevitas asja kinni, mastiks peale keevitusele ning plekile ja asi korras.
Miks enda elu nii raskeks teha :?: Teadmiseks et salongist juhi ja kõrvalistuja jalgade juurest saab sinna poolraami sisse ligi ja saab uued mutrid panna.Aga need kohad on mürasummutusmati all peidus ja neid ei näe enne kui oled selle eemaldanud.Seal on põhjaplekil pikkilõhed sisse jäetud ja saab plekikääridega augu sisse lõigata.
Ega ford on ju remontimiseks mõeldud ja kõiki selliseid asju on juba ette mõeldud :lol:

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas AlarT » 18 Jaan 2009, 00:00

legendaarne666 kirjutas:
al101 kirjutas:Minul on stabika poltidega hoopis teine teema olnud, tagant tuli see mutter lahti, mis seal ikka lõikasin küljepealt augu sellesse karpi seal, võtsin tüki 1,3cm paksust metalli, puurisin augu sisse, vindistasin ja korras. Järgmine päev tuli tuttav, kes keevitas asja kinni, mastiks peale keevitusele ning plekile ja asi korras.
Miks enda elu nii raskeks teha :?: Teadmiseks et salongist juhi ja kõrvalistuja jalgade juurest saab sinna poolraami sisse ligi ja saab uued mutrid panna.Aga need kohad on mürasummutusmati all peidus ja neid ei näe enne kui oled selle eemaldanud.Seal on põhjaplekil pikkilõhed sisse jäetud ja saab plekikääridega augu sisse lõigata.
Ega ford on ju remontimiseks mõeldud ja kõiki selliseid asju on juba ette mõeldud :lol:
Vot seda ma ei teadnud, aga keevitada oleks ikka tülikas olnud, see oli lihtsam just, sest muidu oleksin pidanud salongi laiali võtma. See ei olnud keeruline, rellekaga natuke lõigata ja pärast keevitada ning mastiks peale.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas legendaarne666 » 18 Jaan 2009, 01:57

al101 kirjutas:
legendaarne666 kirjutas:
al101 kirjutas:Minul on stabika poltidega hoopis teine teema olnud, tagant tuli see mutter lahti, mis seal ikka lõikasin küljepealt augu sellesse karpi seal, võtsin tüki 1,3cm paksust metalli, puurisin augu sisse, vindistasin ja korras. Järgmine päev tuli tuttav, kes keevitas asja kinni, mastiks peale keevitusele ning plekile ja asi korras.
Miks enda elu nii raskeks teha :?: Teadmiseks et salongist juhi ja kõrvalistuja jalgade juurest saab sinna poolraami sisse ligi ja saab uued mutrid panna.Aga need kohad on mürasummutusmati all peidus ja neid ei näe enne kui oled selle eemaldanud.Seal on põhjaplekil pikkilõhed sisse jäetud ja saab plekikääridega augu sisse lõigata.
Ega ford on ju remontimiseks mõeldud ja kõiki selliseid asju on juba ette mõeldud :lol:
Vot seda ma ei teadnud, aga keevitada oleks ikka tülikas olnud, see oli lihtsam just, sest muidu oleksin pidanud salongi laiali võtma. See ei olnud keeruline, rellekaga natuke lõigata ja pärast keevitada ning mastiks peale.
Kui salongist lahti võtad pole vaja keevitada ega midagi,sest see osa jääb poolraami sisse.Endaomal panin lihtsalt mingi korstnatihendusteibiga(bituumen)kinni need augud ja hea küll.

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?

Postitus Postitas AlarT » 18 Jaan 2009, 04:42

point selles, et kui ei keevita jääb sinna lahtine mutter ja pärast halb stabilisaatori varrast lahti võtta ja kinni panna, aga mul keevitati sinna suur rauakamaks, mille ma eelnevalt olin ära vindistanud, ühesõnag nagu tehases ja parem veel:)
Tegelikult ei ütleks küll, et Sierra eriline laguneja oleks, aga iga auto laguneb ja igal autol tuleb remondile mõelda.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Vasta