vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas FLAMEWAR » 17 Juun 2011, 21:38

vikkeris on saade vinguviiul

need ehku peale pimekurvis mööda sõitjad on üks kuradi inimsaast ja neid on näha tihti, ise mõtlen samal ajal, et mina küll nii sõita ei julgeks!

väike pilt rullnokatamisest
säästuka eest driftisin end jää kaussi kinni! nii et las pööbel nälgib :twisted:

Pilt
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

progress
kasutaja
Postitusi: 64
Liitunud: 08 Mai 2011, 14:55
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas progress » 17 Juun 2011, 22:40

Egas pimekurvid ka minu pärismaa ole. Aga näiteks sirged ja natuke tavalisest rohem gaasi mulle meeldib anda. Ja eks talvel sierra olegi üks õppimis ja proovimis masin. Tahaks kuulda küll inimesest kes talvel oma sierraga külge ette ei ole lasknud :D Ja alart mõtle tänavakate ei saa ka ju talvel kahjustada :lol: Ja tavaliselt ei saa aru ka ju ,et kus mis rida on ja suunda ei pea ka näitama ja saabki öösiti (sellel ajal ei ohusta teisi liiklejaid) neljal sõidurajal risti hoida.
http://www.hoovkorda.ee
info@hoovkorda.ee
+372 55592319 või +358 408010378

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas AlarT » 18 Juun 2011, 21:16

See auto remontimine mind tegelikult ei häirigi, kui seda just sõiduteel ees ei tehta.

Kuid jah, kui rääkida pimedates kurvides mööda sõitjatest, siis näen selliseid kaunis tihti, täitsa hullud tegelased, kardan, et mõni selline tuleb mulle vastu mõnes kurvis.
Kui näen rekkade rida kurvis, mille taha ja kõrvale ei näe, siis alati kardan, et keegi võib seal mööda sõita ja hoian siis võimalikult paremale ja olen väga tähelepanelik ja olen valmis pidurile vajutama, kui vaja.
Ma ei saa aru, mida sellised möödasõitjad üldse mõtlevad? Kuid nad vist ei mõtlegi, lihtsalt lähevad, täitsa idioodid ikka.

Siis teised ohtlikud möödasõitjad on kerge tõusu taga või lausa mäe taga möödasõitjad, kes ei näe, mis ees on aga ikka lähevad mööda.

Siis kohtan tihti selliseid möödasõitjaid, et kui mina näitan suunatuld vasakut, et hakkan ära keerama, varakult juba näitan, nii et on igati aru saada, et ma ära keeran, aga ikka sõidetakse mööda.
Isegi sellistes kohtades, kus ei tohi mööda sõita, kus on tee keskel vasakpöördeks tasku ja mööda sõita seal ei tohi ja mul vasak suund sees, ei ikka pannakse mööda.
Ma ei lükka ka liiga vara vasakut suunda sisse, nii et arusaadav peaks see igati olema.

ma alati väga hoolega jälgin, ega mõni hull mööda ei sõida, kui vasakule keeran ja kahjuks tihti sõidavad, paljud muidugi katkestavad ka möödasõidu, kui vasakut suunda näevad.

Ise katsun alati varakult suunaga märku anda, kui hakkan ära keerama teelt ja vilgutan juba varakult ka piduritulesid, et tagaolijal oleks aega reageerida ja et ta ikka märkaks, et ma ära keeran.

Talvel olen mina ka sierraga, küll ja küll linnavahel külg ees sõtnud, aga ma valin selleks alati hetke, kui kedagi ohtlikus läheduses ei ole.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
kubilius
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 30 Juul 2009, 19:53
Kontakt:

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas kubilius » 18 Juun 2011, 21:47

Ja miks sa arvad, et just ainult sina nii ohutult liikled?
Ära aja koguaeg mingit haiget möla, et nüüd kõik teised siinviibijad mingid hullud huligaanid on!
Mees, sa ei tea mind, sa ei tea kes ma olen, sa pole mind kunagi näinud, veelvähem sa tead, kui hea või kui halb liikleja ma olen, seega ära mögise kurat võtaks teiste kallal...

Rääkides veel mu trahvidest, kuidas sa saad kindel olla, et need asjad, mida ma korda olen saatnud, on toime pandud nii, et ma teistele ohtlik olen? väike näide, et sa lambake ikka aru saaks, üks trahv, rehvi põletamine, kell12 öösel kesklinna foorijuures. Ühtegi autot ei tulnud mitte kuskilt, inimesi teel ega ääres ei olnud, politsei istus paarsada meetrit eemal parklas ja sain litaka ära.
Teine asi, vale pöörde sooritamine, suursepast vasakule linnapoole, kohustuslik sõidusuund paremale, kell 2 öösel, üks auto tuli paremalt, kuskil 700m kauguselt kurvist, tegin vasakpöörde linna, eemalt paistnud auto oli politsei, sain trahvi...
Kolmas trahv, kiiruseületamine 75km/h asulasisesel teel, kella 7 ajal päeval paide mnt-l, ees venis juba kilomeeter maad mingi polojurakas 40km/h, mul oli kiire, vasakpööret ootas ta mõtetult kaua, peale vasakpöördesooritamist sirge tee vähemalt kilomeeter, autosi vastu ei tulnud ja kedagi ohtu ei seadnud, tõmbasin peale kurvi tast mööda. seljataga paar autot tagapool oli eravärvides politsei, sai radarisse ja sain litaka ära.
Vahtralehtedeta sõit, palju palju kordi, keda ma ohustan? Kui ma sõidan mõni päev viie erineva autoga, ei ole koguaeg neid kapsalehti tagataskust võtta, enda autol on koguaeg küljes need.
Siledate rehvidega sõit, tulin läänemaalt lennukalt, sai natuke vallatletud, järgmisel päeval pidin nagunii rehvid ära vahetama pärnus, õhtul läänemaalt koju sõites sain trahvi, kellele ma ohtlik olin?
Tegelikult, kui aus olla, võiksin ma sulle absoluutselt kõikidest trahvidest, mis ma saanud olen, selgitused anda, kus millal ja mida, ma ei ole sellepärast ei huligaan, rullnokk ega ohtlik liikleja, et ma niipalju trahve olen saanud, ma olen lihtsalt valel ajal valedele inimestele jalgu jäänud...
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas AlarT » 18 Juun 2011, 22:24

See kõik, mis sa praegu räägid, väljendab su suhtumist liiklusesse ja näitab hästi su sõidustiili ja käitumist liikluses, see on kohe kindlasti ohtlik.
Linnavahel 75 km/h on väga ohtlik.

Üldse on aru saada, et su suhtumine liiklusesse on suva, mis tähendab, et oled väga ohtlik juht liikluses lambake.

Trahve saab pea alati põhjusega ja ka sina oled saanud.
Ajapuudus ei ole vabandus, kihutamiseks.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
kubilius
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 30 Juul 2009, 19:53
Kontakt:

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas kubilius » 18 Juun 2011, 23:05

-tsenseeritud-, muidugi, kui ühtegi autot vastu ei tule, ühtegi teeotsa, kuskohast keegi teepeale võiks pöörata ei ole, mõlemal pool on ainult mets, see möödasõit oli nii ohtlik et mine või hulluks, mine häbene natuke, tilganäppija...
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar

progress
kasutaja
Postitusi: 64
Liitunud: 08 Mai 2011, 14:55
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas progress » 19 Juun 2011, 18:48

75 linnas väga ohtlik !!!!????? Mida sa ajad? Sul mingi sünnist saati mingi defekt juures? Ja sa oled sõge peast ,et sa talvel külgelased täielik HULIGAAN ,SEGANE, vahele ei karda jääda? Mõtle oleks kuskilt mingi laps teele hüpanud, ooouuummmaaiiiiii goosshh!!!! Täiesti püsti hull!! Ja sa veel julged üldse sellest siin kirjutada, omakasupüüdlik,mul lihtsalt ei ole siukese huligaani kohta sõnu. Aga kui sa hoiad paremale kas sa siis sellele ei mõtle ,et keegi võib metsast välja karata(loomad)? Kas mitte paremale hoidumine on palju ohtlikum kui vasakule ? Sa niikuinii jälgid vasakut poolt mitte paremat ! Jookseks mini põder esiklaasi ,kaotaksid juhitavuse kalduksid rekkakolonni ja põhjustaksid ahelkokkupõrke ! täielik püsti hull ja õigesti tegid ,et masina maha müüsid, sa olidki juba liiklus katastroof!!!!!
http://www.hoovkorda.ee
info@hoovkorda.ee
+372 55592319 või +358 408010378

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas Tarmo » 19 Juun 2011, 19:13

üldiselt kiirusepiirangud ei ole pandud autojuhtide n***imiseks, ja lisaks ei ole ka autojuhid ainsad liiklejad

Kasutaja avatar
kubilius
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 30 Juul 2009, 19:53
Kontakt:

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas kubilius » 19 Juun 2011, 20:46

kuule tarmo, kui mu kiirus oli ainult möödasõiduhetkeks selline, peale möödasõitu pidurdasin hoo maha uuesti, kui ohtlik ma siis sinuarvates olen, et oma manöövri kiirelt lõpetasin?
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas Tarmo » 19 Juun 2011, 21:35

möödasõidul kiiruse ületamist ma tegelikult pooldan, muus osas pigem mitte

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas Jaan » 19 Juun 2011, 21:53

Minu rekkamehest isa ütles, et alati on ikka normaalne kesktelje poole hoida, juba sellepärast, et teeservalt on reaalsus nael rehvi korjata palju suurem kui tee keskelt. Eriti on sellest kasu pimedas, sest siis on alati oht mingi valgustamata jörm teepervelt alla ajada suurem kui vastutuleva masinaga kokku põrgata, seda just sellistel hetkedel kui vastutulija tuled sulle näkku just paistavad, sest teeperve sa siis praktiliselt mingil hetkel ei näe üldse. No ja tema kogemus ja kilometraaz oli suurem kui meil siin kellelgi elus olema saab baranka taga.
Sierra Is

Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas rinu » 20 Juun 2011, 01:40

Linnas möödasõitu teha on minu jaoks midagi täiesti ulmelist. Ohutu kiirus linnas kitsastel tänavatel on 40 km/h. Ma ei kujuta ette mis saaks kui pea kaks korda kiiremini liikuda. Linnas ju inimesed ikkagi liiguvad igal pool, astub jalakäija teele kui sa oma möödasõitu teed siis pärast elu lõpuni piinab.

Kasutaja avatar
kubilius
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 30 Juul 2009, 19:53
Kontakt:

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas kubilius » 20 Juun 2011, 02:06

rinu kirjutas:Linnas möödasõitu teha on minu jaoks midagi täiesti ulmelist. Ohutu kiirus linnas kitsastel tänavatel on 40 km/h. Ma ei kujuta ette mis saaks kui pea kaks korda kiiremini liikuda. Linnas ju inimesed ikkagi liiguvad igal pool, astub jalakäija teele kui sa oma möödasõitu teed siis pärast elu lõpuni piinab.
Kui sa natuke loeks, mida ma kirjutasin, siis sa saaks ka asjale pihta. Tee oli asulasisene, linnast oli asi kaugel. mõlemal pool mets, teeotsi kuskohast auto ette võiks keerata ei ole, inimestele ja jalgratturitele on eraldi tee sõidutee kõrval, kitsa tänava jutu võid ka ära unustada. Ma ütlesin juba mitmeid kordi, et ma sooritan manöövri, kui see on ohutu. Sina oma pologa 40ga raudselt ees munesidki tookord :twisted:
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar

Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas rinu » 20 Juun 2011, 11:45

Ma eristan siiski mõisteid "linn" ja "asula". Sa rääkisid asulast, kommentaatorid linnast. Asula märke topitakse tänapäeval igasugu mõttetutesse kohtadesse kus vanasti oli 70 ala ja kõik olid õnnelikud. Sellistes asulates liigun 50-60 km/h.
Polo on üldse mõttetu asi.

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: alart vs klubilius ja progress

Postitus Postitas AlarT » 20 Juun 2011, 16:27

Metsloom võib igatepidi ette joosta, sellepärast küll ei pea kartma paremale hoidmist valges.
Veel enam, et kui on valge aeg, siis metslsoom naljalt ette ei jookse, küll aga võin ma nii pääseda laup kokkupõrkest, mõne hullu möödasõitjaga.

Mina seda rekkameeste tee peal laiamist ei kannata, tihti pean selliste pärast tõmbama teeserva, kuna muidu ei mahu lihtsalt mööda.
Sõita tuleb ikkagi korralikult oma vööndis, eks pimedas on jah omaette teema, nende jalakäijatega, siis tuleb jah natuke tee keskjoonele hoida, kuigi kui kedagi vastu ei tule, saab ka veidi paremale võtta, aga ka mina kardan seda jalakäijate ja ratturite auto alla jäämist, pimedas.

Eriti arvestades asjaolu, et osad ratturid ja jalakäijad on sellised lambad, et ei taipa sõita tee servas, vaid sõidavad joonest vasakul pool, mis on tee servas, ehk siis täitsa sõiduteel, mis ei lase autodel kohe kuidagi normaalselt liigelda, aga endal on paremal ruumi küll.
Teine grupp idioote on need, kel on jalgratta tee olemas maantee kõrval, aga ei nemad sõidavad ikka sõiduteel ja veel laiavad ka, mõned sõidavad ratastega veel sõiduteel kõrvuti maanteel, need on veel erilised idioodid.
Kui ma ise jalgrattaga sõitsin omal ajal palju ringi, siis hoidsin alati võimalikult paremale teeserva.
Või kui oli liiklust vähe sõitsin teel, kui serv kehva, aga jälgisin hoolega autosid ja kui auto tuli võtsin alati väga serva.

Kiiruseületamist linnas pean ma kõige hullemaks ja just sellel põhjusel, mis siin ka eespool kirjutati, et inimesed käivad ju ringi, samuti on linnas palju ristmikke ja autode sagimist.

Ma näen iga päev linnavahel liigeldes palju inimeste sagimist ja igasugu olukordi, et linnavahel kihutada küll ei tasu.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Vasta